⚓Belaya Doğru⚓

133 9 16
                                    

MultiMedya : Bela ekibi 🤪

Bölüm şarkısı : Ziynet Sali - Deli

12.Bölüm : Belaya Doğru

" Bundan sonra tek başına.."

Nazlı'dan..

Gözlerimi güçlükle araladım. Başım.. Başım kazan gibiydi. Yüzümü buruşturup, kalkmaya çalıştım.

" Nazlı, kuzum iyi misin? " dedi Eylem telaşla.

Başımı salladım onaylarcasına. Son yaşadıklarım aklıma geldikçe gözlerim kocaman açıldı.

" Mektup! " dedim hemen. "Eylem, mektup!"

" Bulduk. " dedi sessizce.

" Eylem.." diye mırıldandım ruhsuzca.

" Şşş.. Merak etme. Mektubu sen uyurken okumadık. Sahi.. Ne yazıyordu o mektupta bitanem? Seni bu hala ne getirdi? "

Eylem'in bu sorusu beni daha derinden sarsmıştı. Beni bu hala annem ve babam getirmişti..

Bu düşünceyle gözlerim yeniden doldu.

" Öyle şeyler okudum ki Eylem.. Öyle akıl almaz, öyle saçma, öyle.. Öyle böyle değil işte! " dedim gözyaşlarımın arasından.

Eylem bana sımsıkı sarıldığı sırada içeri diğerleri girmişti.

" İyi misin Nazlı'cığım? " diye ilgiyle yanıma çöktü Bahar.

Hemen ardında Su, " Yetti artık bu kızın çektikleri! " diye söylene söylene girdi odama.

" Sevgilim, bunu Nazlı'nın yanında söyleme bari.." dedi Feyzullah'ta onu uyarmak istercesine.

" Allah'ın bildiğini, kuldan niye saklayalım Feyzo? " Su benim yanıma otururken bir yandan sevgilisine cevap veriyordu.

" Siz ikiniz ne zevzek bir çift oldunuz ya! " dedi Fethi en sonunda.

" Tamam kesin artık. " diye de son noktayı koydu Yavuz.

" Nasılsın güzellik? " diye buruk bir tebessümle sordu Ateş.

Başımı iki yana sallayıp, gözyaşlarımı sildim. Burnumu çekip cevap verdim.

" Bilmiyorum. " dedim tek seferde.

" Mektupta ne yazıyordu Nazlı? " dedi Yavuz merakla.

" Nerede? Okusanıza.." dedim ben de. Konuşacak takadim bile yoktu.

Eylem mektubu getirip sesli bir şekilde okuduğunda herkes şok olmuştu. Herkes neler olduğunu, konunun benimle ne ilgisi olduğunu düşünüyordu.

" Amına koyayım bilim kurgu filmi çekiyoruz sanki! " dedi Ateş öfkeyle.

" Ya da dram.. " diye ekledi Su burnunu çekerek. Ona ne olduysa sanki?

" Ya da komedi! " diye histerik bir gülüş sundu Fethi.

" Of.. Nasıl çıkacağız bu işin içinden? " dedi Bahar sıkıntıyla.

" Her şeyden öte.. Sen iyi misin Nazlı? Bak tüm bunlar en çok seni yıpratıyor. İatersen psikolojik destek falan.." diye Yavuz bir abi gibi konuşuyorken araya sarışın girdi.

" Bu olanlar açığa çıkıp, bir çözüme kavuşmadan psikolojik desteğin iyi gelebileceğini düşünmüyorum. Şuraya bak aq her günümüz ayrı travma! "

Dalgalan Karadeniz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin