Bölüm 12

1.8K 158 66
                                    

Sevgili okurlarım 💕

11. bölüm oldukça geç geldi. Bu yüzden sizleri de çok bekletmeden bu bölümü atmak istedim.

Sena'nın ikilemde kaldığı anlardayız...

Peki sizler bu hikaye de kendinize en yakın kimi görüyorsunuz? Ya da en sıcak ve samimi olan karakter size göre kim? 😉

Yorumlarda buluşup sizlerle sohbet etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum💜😍

Keyifli okumalar ~~~~~🌸🌸🌸

--------------- BÖLÜM 12 ---------------------

"Prens Kim Taejin!"

Hızla arkama, gelen kişiye baktım. Büyük adımlarla ve hızlı bir şekilde yanımıza gelmeye çalışan ama aslında yavaş yürüyen bir kadın... Fazlasıyla güzel bir kadındı. Tek sorun şuydu ki az önce seslenen bir erkekti!

Kadından bakışları alıp arkasındaki adamı görmemle taşlar yerine oturmuştu şimdilik. Ama bu kadın kimdi?

Kadın, bize gitgide yaklaşırken Kim Unni yanıma gelerek kulağıma eğildi.

" Prenses Kim Yuna ve Park Kiyun "

Aklımdaki tüm düğümler çözülmüştü ama prenses olduğunu öğrendiğim kadının telaşına hala anlam verememiştim.

Prenses tam önümde durup yavaşça selam verdiğinde eşi de ona yetişmiş yanında durarak beni selamlamıştı.

"Kraliçem, kusura bakmayın. Çok ses yapmadan arkadaşıyla vakit geçirmesi için prense izin vermiştim. "

Yavaş yavaş yürümüştü ama hamile olduğu için nefes nefese kalmış bir de üstüne eğilip benden özür dilemişti. Bu Kraliçe ölmeseydi şuan ona neler yapmak istediğimi bilse kesin beni idamla cezalandırırdı.

Başımı 'hayır' anlamında sallayıp gülümsedim.

"Prensimiz ve arkadaşı ile oldukça keyifli bir vakit geçirdim, Prenses. Ortada özrü gerektirecek bir durum göremiyorum. "

Prenses ve eşinin şaşkın bakışları üzerimdeyken küçüklere döndüm.

"Bahçe çok güzel değil mi? İstediğiniz zaman gelip vakit geçirebilirsiniz. Sanıyorum ki hepimizi alacak kadar geniş. Hem unutmayın, bir oyun sözünüz de var Prensim. "

Prens hızla annesine döndü.

"Evet anne. Hem Kraliçe artık- "

"Minnettar oluruz Kraliçem. Çok yüce gönüllüsünüz. "

Prensin sözünü kesen prensese hak veriyordum. Kızacağım zannediyordu. Aslında bir nebze de olsa haklıydı. Kızgındım. Prensin konuşmasını engellemeye çalışıyordu. Çocuğu biraz rahat bıraksaydı artık?

" Prensesimiz rahat olursa daha çok memnun olacağım."

Prensesin eşi yanına yaklaşıp belinden tuttu ve ardından bakışları bana yöneldi.

" Hamilelik prensesi biraz telaşlı birine dönüştürdü Kraliçem."

Prenses de eşini onayladı.

"Eğer Kraliçemiz uygunsa çay içmeye sarayımıza davet etmek isterim?"

Mahçupca gülümseyen prensesi gördüğüm an prensin tatlılığının nereden geldiğini net bir şekilde anlamıştım. Bu ailede tatlılık sadece Kral'a geçememişti anlaşılan.

Neyse, bugün yapacak başka işim yoktu ve açıkçası prensesi daha yakından tanımak da istiyordum. Çok beklemeden hemen cevabımı verdim.

" Çok memnun olurum, Prenses."

Saraya Yolculuk    --Tamamlandı--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin