Bölüm 41

1.4K 120 103
                                    

Veee beklenilen bölümümüz...

İnanın yazmasının keyif verdiği ama aynı zamanda da duyguları olabildiğince iyi yansıtabilmek için çokça çabaladığım bir bölüm oldu.

Ve sanırım bu yüzden de fazlasıyla uzun bir bölüm oldu...

Umarım keyifle okursunuz. Sizleri çok çok seviyor ve desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. 

Her yeni bölümümüzde de olduğu gibi...

Yeni bölümümüzü okuyup, yıldızımıza basıp güzel yorumlarınızla buluşmam için yorumlara gelmeyi unutmayınız! 

Sohbet etmek için tüm karakterlerimizle birlikte sizleri bekliyor olacağız...

-------------------- Bölüm 41 ----------------------

Jiwon tekrar tekrar aradığı için sonunda görmezden gelemeyip profesörün yanında olduğumu söylediğim kısa bir mesaj atmıştım.

Hemşirenin gösterdiği odaya girerken hem korku hem de heyecanın verdiği gerginlikle içeriye adımımı attım.

Kadın doğum bölümünde doktorların bulunduğu kısmın bile bu kadar süslü olmasına şaşırmış, odaya bakmayı bırakıp beni selamlayan doktora bakmıştım. Genç bir kadındı ve en az benim kadar heyecanlı görünüyordu nedense...

" Merhaba Sena hanım. Doktorunuz siz gelmeden önce beni bilgilendirdi. İsterseniz direk muayene için odaya geçelim? "

Boğazımın kuruluğunu gidermek adına yutkunurken doktora da başımı sallamıştım.

" Gelin şöyle geçelim."

Masanın hemen yanındaki kapıyı açıp içeriye geçmem için bana bakan doktora gülümseyerek odaya girdim. Buna hazır mıydım emin değildim ama onun iyi olduğunu duymaya ihtiyacım vardı.

" Lütfen şöyle uzanın. "

Doktorun gösterdiği yatağa uzandıp t-shirtümü yukarıya çektim. Yatağın üstünden gelen ve yatan kişinin rahatlıkla görebileceği şekilde ayarlanmış olan ekrana bakarken nefesimi tutmuştum bile.

Doktor hemen yanımdaki sandalyeye oturup aletin düğmelerine bastıktan sonra bana dönmüş ve gülümsemişti.

" İlk kontrolünüz mü? Çok heyecanlı görünüyorsunuz da..."

" Ahh evet..."

Doktor karnıma koyacağı alete jeli dökerken tekrar gülümsemişti.

" Benim de ilk iş günüm. Birbirimizin heyecanına ortak oluyoruz. Ama merak etmeyin ilk hastam değilsiniz. Stajlarımda oldukça başarılıydım. Sizi ve bebeğinizi en iyi şekilde muayene edeceğimden emin olabilirsiniz."

" Buna çok sevindim. Şimdiden her şey için teşekkür ederim."

Derin bir nefes alıp karşımdaki ekrana baktım. Umarım bir sorun çıkmazdı...

Doktor makineyi ayarlayıp sonunda aleti karnıma yerleştirdiğinde gözlerimi kapattım.

Sanırım bakmaya hazır değildim. Ben nasıl olmuştu da bu ana gelebilmiştim? Hayatım için tamamen farklı planlarım varken birden bire böyle bir hediyeye nasıl sahip olabilmiştim ?

Bir süre sonra doktorun aletteki birkaç düğmeye bastığını duyduğumda artık konuşması için içimden ona yalvarıyordum.

" Hmm... Biraz geç farkedilen bir gebelik sanırım, Sena hanım.

Bebeğiniz dört aylık..."

Burada bir ayımı geçirmiştim. Aslında şöyle bir düşününce tarihler tamamen uyuyor gibiydi... Yani gerçekten de saray gökbilimcisinin tahminleri doğru mu çıkmıştı?

Saraya Yolculuk    --Tamamlandı--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin