Bölüm 45

1.6K 123 62
                                    

Evet... Yine geceye giriş yaptığımız bir saatte sizinle yeni bölümümüzü paylaşıyorum. 😅

Nedense bölüm günlerinde beni meşgul edecek bir şeyler bulan sevgili anneme sonsuz teşekkürler 😅😍😍

Herkes umarım iyi ve sağlıklıdır 🌸💜

Kendinize dikkat edin ve yeni bölümümüzü keyifle okuyun💚

Okuyup yıldızlar ile bölümümüzü süsleyerek yorumlara gelmeyi unutmayın!!🌸

Artık ezberlediğiniz repliğimi söyleyerek sizi bölümle başbaşa bırakıyorum...

Sizlerle yorumlarda buluşmayı seviyorum. Yorumlarda görüşmek üzere! 😍🌸

Keyifli okumalar!! 💚💎

----------------   Bölüm 45   ----------------

Akşam yemeğini yerken Unni'den olanları dinlemiş ve tüm bu yaşananlardan sonra Jonghyun'a karşı nasıl yaklaşmam gerektiğini düşünüyordum.

Geceliklerimi giymiş öylece yatağın içinde otururken saç aksesuarını çıkarmakla meşgul olan Sojun'a baktım.

" Ona kızamam. Ama yaptığı da doğru değil."

Oflayarak üzerime yorganı çektim.

" O kadar tatlı bir çocuk bunu nasıl yapabilir?"

Sojun gülerken geceliğinin iplerini bağlayarak yanıma gelip tam karşıma oturmuştu.

" Tatlı olsa da konu sensen bir kaplan da olabilirmiş demeek ki..."

Omzuna hafifçe vurdum. Olayı duyduğumuzdan beri sonuna kadar Jonghyun'u savunmuştu. 

" Şu olaydan gururlanarak bahsetmez misin lütfen? Hele ki Jonghyun'un yanındayken."

Sojun'un suratı birden asılırken başını eğip iki yana salladı.

" Bu ilişkide şiddet nasıl olabilir? Bana sürekli vuruyorsunuz."

" Vurmadım. Sadece dokundum."

Sojun söylediklerime sanki şaşırmış gibi gözlerimin içine bakarken güldüm.

" Kaya gibisin asıl benim ellerim acıyor sana vurduğumda. Konu tartışmaya kapandı."

" Vurduğunu kabul ettin az önce Sena..."

Hatamı kabul ederek başımı salladım. Tam karşımda bana kaşlarını kaldırarak bakarken yanağından öpüp geri çekildim.

" Tamam, şimdi asıl konumuza geçiyoruz. Yarın Jonghyun'u görmeye gideceğim ve olaya nasıl bir tepki vermem gerektiğini bilmiyorum."

Yerine yerleşip bana baktığında konuşmaya da başlamıştı.

" Şöyle bir özet geçelim, okuldaki çocuklar senin örtün hakkında kendi aralarında konuşuyormuş ve birkaçı belki de çirkin olduğun için yüzünü kapattığını düşündüklerini söylemişler. Jonghyun da sinirlenerek onlara bağırmış ve sözlerini geri almalarını istemiş."

Başımı salladım ve yarıda bıraktığı olayın devamını da ben getirdim.

" Buraya kadar her şey normal. Ayrıca o çocuklara da kızmadım. Sonuçta daha küçükler böyle düşünmeleri çok normal. Bunda kızacak bir şey yok. Sorun, çocukların sözlerini geri almayıp Jonghyun'a vurmaları ve Jonghyun'un da onlara karşılık verip Hanıl'ın öğrettiği birkaç tekniği kullanmış olması. Bu çok yanlış."

Sözlerimi bitirir bitirmez Sojun derin bir nefes alıp bana baktı.

" Eğer bunu çocuk değil de birkaç adama karşı ben yaşamış olsaydım... Jonghyun'dan daha sert olurdum. "

Saraya Yolculuk    --Tamamlandı--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin