PROLOG

2.3K 102 6
                                    

Marinette Dupain-Cheng- a właściwie księżniczka Marinette Dupain-Cheng, jest radosną szesnastolatką, marzącą o wielkiej miłości. Często chodzi z głową w chmurach. Ma dwie przyjaciółki: Alye, która często ściąga ona Marinette na ziemię, kiedy marzenia księżniczki wyjdą za daleko. Jest ona zwykłą dziewczyną, z którą Marinette zaprzyjaźniła się, kiedy wymykała się z zamku, aby pozwiedzać miasto. Teraz można powiedzieć, że Alya pracuje w zamku. Jest kimś w rodzaju damy dworu, ale to tylko z tytułu. Jako jedyna z dworek traktuje księżniczkę jak zwykłą dziewczynę, za co ta jest jej niezmiernie wdzięczna. Dobra może nie jako jedyna bo jeszcze siostra Aly Nora ją tak traktuje. Ich wierną towarzyszką jest ruda kotka o imieniu Tikki, która jest zarazem drugą najlepszą przyjaciółką Marinette. Dziewczyny nie wyobrażają sobie życia bez tej przesłodkiej i bardzo energicznej kotki.

Adrien Agreste jest drugim z synów króla. Pragnąc zwrócić na siebie uwagę ojca, który jest zapatrzony w swojego pierworodnego Felixa jak w obrazek, Adrien często pakuje się w kłopoty. Kocha on swojego brata bliźniaka ponad wszystko i wie, że będzie on dobrym królem, ale jednak zazdrości mu. Ich matka za to traktuje ich na równi i próbuje uświadomić mężowi od osiemnastu lat, że żaden z ich synów nie jest gorszy. Dzięki temu, że Adrien nie jest w centrum uwagi, może spędzać więcej czasu ze swoim przyjacielem Nino, który jest jego prawą i lewą ręką. To właśnie on przypomina księciu o wszystkich obowiązkach. Adrien przyjaźni się też z czarnym kotem o imieniu Plagg i pomimo tego, że zwierze jest bardzo dużym leniem, książę nie potrafi wyobrazić sobie życia bez niego.

Miłość na zamku. MiraculumOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz