თავი 11

603 43 26
                                    

-რატომ...რატომმ ეჭვიანობ?რატომ არ მაქვს უფლება ვინმეს ვაკოცო?-ვიყვირე!
-იმიტომ რომ მომწონხარ!-პირი დავაღე.ამას ნამდვილად არ ველოდი.
-მაპატიე კარგი?უბრალოდ ძალიან მომწონხარ.უკვე აღარ შემიძლია.-მომიგო და ისევ დამეწაფა ბაგებზე.მეც ავყევი.მთელი გრძნობით ვკოცნიდით ერთმანეთს.როგორ ღმერთო არც კი მჯერა მას მე მოვწონვარ,ისეთი ბედნიერი ვარ სულ დამავიწყდა თუ რაც ჩაიდინა რამოდენიმე წუთის უკან.ხელში ამიტაცა და კედელზე ამაკრო.ჩემი ფეხები წელზე შემოვხვიე და ხელები უფრო მაგრად მოვხვიე.
ამოვიკვნესე, როდესაც ენა პირში შემომისრიალა.ხელით ფეხზე მეფერებოდა.კედელს მოშორდა და საწოლზე გადამწვიბა.კაბა, რომელიც ტანზე მემოსა ერთი ხელის მოსმით გამაძრო.ბლუზა კი ნაზად გამაძრო.
მუცელზე კოცნებს მიტოვებდა, რაც ჩემს სიამოვნებას უფრო და უფრო ზრდიდა.ბიუსჰალტერის ბრეტელი მხრიდან ჩამომაშორა,წამოვიწიდ რომ ეს მატერია მოეშორებინა.
ახლახან დავფიქრდი.მინდოდა ეს მე?
კი მინდოად ამაზე მეტად ახლა არაფერი მინდოდა.
ბიუსჰალტერი მომაშორა თუ არა ორივე მკერდი მის ხელში მოიქცია და მოუჭირა.
-ააჰ დენნ.-ამოვიკვნესე და ოდნავ შევირხიე.
დაიხარა და სველ კოცნებს მიტოვებდა.მკერდზე,ლავიწზე,ყელზე.
ბოლოს კი იმ სიფრიფანა ნაჭერს,რომელიც ჩემს სასქესო ორგანოს "მალავდა" გამაძრო და გაბრწყინებულმა შემომხედა.
-ულამაზესი ხარ.-ეს მითხრა და ტუჩებზე დამაცხა.ხელით კი კლიტორის წვალება დაიწყო.

წამოვიკივლე, როდესაც მისი ხელი ჩემში მოულოდნელად შემოასრიალა.
-აი ასე პატარავ იკვნესე.-ძლივს ამოიბუტბუტა.
-ააჰ დენ.-ყოველ ჯერზე აღრმავებდა მოძრაობებს.როდესაც ღრმად სუნთქვა დავიწყე და ფეხებმა კანკალი,მაშინვე გაჩერდა.მე კი უკმაყოფილება ვერ დავმალე და წავიბუზღუნე.თვითონ ჩაეცინა,მაგრამ მალევე ვიგრძენი მისი სუნქვა ჩემს ვაგინაზე.როდესაც გავიაზრე თუ რას შვრებოდა,სწორედ მაშინ ვიგრძენი მისი ხავერდოვანი ენა.
ვერ ვჩერდებოდი სხეულსაც კი ვერ ვიმორჩილებდი.ენას ხელი მიაშველა და ისე განაგრძნო ჩემთვის სიამოვნების მონიჭება.ბოლოჯერ ამოვიკვნესე,როდესაც საბოლოო პიკს მივაღწიე.მთელი ორგანიზი მომიდუნდა და ამიხურდა.
-ძალიან ტკბილი ხარ.-მომიგო და ტუჩზე წამიერი კოცნა დამიტოვა.მე კი თავი დავხარე რადგან შემრცხვა.
-პატარავ ვიცი რომ ჯერ მზად არ ხარ სექსისთვის, მაგრამ მეც მჭირდება სიამოვნება.-თქვა და ლეკვის თვალებით შემომხედა.
-კარგი მაგრამ როგორ?-ვიკითხე მას კი გაეცინა.
-მინეტზე რამე გსმენია?-ვიცი რას ნიშნავს სექსი,მაგრამ ეს სიტყვა პირველად მესმის.
-არა.-გაოცებულმა შემოხედა.
-კარგი თუ არ იცი არ დაგაძალებ.-მომიგო და გულზე ამიკრა,მე კი ცნობისმოყვარება ვერ დავმალე და მოვითხოვე დეტალურად ახსნას თუ რას ნიშნავს ეს ეგრეთწოდებული გასართობი.
შოკირებული ვუსმენდი.მაგრამ მან მე დღეს თავისი გრძნობები გამიმხილა,მან მასიამოვნა...როგორ შეიძლება მე არ ვასიამოვნო?
-მე ამას შევძლებ,ოღონდ უნდა დამეხმარო.-მივუგე.თავიდან გაოცდა, მაგრამ მერე თავი დამიქნია.
-არაფერია ძნელი უბრალოდ ჩემი პენისი ხელებს შორის მოიქციე და ნაზად დაუწყე მოფერება,მერე კი უფრო დეტალურად აგიხსნი.თავი დავუქნიე.მაიკა გადავაძრე და მე ჩავიცვი რადგან ესეთ მდგომარეობაში ყოფნა მეუხერხულება.
შარვალს დავეჯაჯგურე და ძლივს გავაძრე.მას საცვლებიც მივაყოლე, როდესაც მისი პენისი დავინახე
პირი შოკისგან კოჭებამდე ჩამომვარდა.
-ახლა უბრალოდ ხელებით ამოძრავე.-ხელში მოვიქციე თუ არა თავი უკან გადააგდო.ნელ-ნელა ავამოძრავე,რასაც მისი ხვნეშა მოჰყვა.
-პატარავ უფრო სწრაფად.-ძლივს მესაუბრებოდა.მეც უფრო და უფრო ვაჩქარებდი.
-ახლა კი...აჰ...ახლა უბრალოდ პირში ჩაიდე და მოწოვე.-მისი მოთხოვნა შევასრულე და მისი პენისი პირში მოვითავსე,ენა ავუსვი და მოწოვა დავიწყე.
-პატარავ დროა დროა გამოიღე.-ვეღარ მოვასწარი და მისი თეთრი, ბლანტი,მარილიანი სითხე ჩემს პირში ჩაიღვარა.გადავყლაპე და მას ავეკარი.ხელები შემომხვია და მის მკერდს უფრო ამაკრო.
-საუკეთესო იყავი.-თავი წამოვწიე და მას ავხედე.
-მართლა?-გამეღიმა.
-მართლა.-თავზე მაკოცა პლედი გადამაფარა და მის სხეულს უფრო მაგრად ამაკრო.

უხეში 2Where stories live. Discover now