თავი 17

577 53 54
                                    

შევხტი და თვალებგაბრწყიბულ დენის ავხედე.
-შემეშინდა.-ვუთხარი და პირსახოცი კარგად მივიტმასნე სხეულზე.
-მე კიდე შენ მაშინებ.მეშინია რო შენი ლამაზი სხეული გამაგიჟებს.-ტუჩები ენით დაისველა და უკნიდან ჩამეხუტა.ვიგრძენი თუ როგორ ამისვა ხელი ფეხზე.ვიგრძენი თუ როგორ შემახო მკერზე მისი ხელი, როგორ მოუჭირა რამაც ჩემი კვნესა გამოიწვია,მაგრამ არა ეს არ უნდა მოხდეს ეს არასწორია ის მე მიყენებს.

-შეჩერდი.-მივუგე და მისგან თავის დაძვრება ვცადე რაც არ გამომივიდა.
-არა! ვიცი რომ შენც გინდივარ, ვიცი რომ ძალიან გსიამოვნებს ჩემი შეხება, ვიცი რომ ყველაზე ეჭვიანობ ვინც კი მე მკოცნის.ეს კი უფრო მაგიჟებს.-მომიგო და პირსახოცის ქვემოდან ხელები შემოასრიალა.თავი მის მკერდს ჩამოვადე და თვალები ერთმანეთს ძლიერად დავაჭირე.

მისი ხელი ჩემს ვაგინაზე ვიგრძენი.ეს ყველაფერი ყველაზე მეტად მინდა, მაგრამ არ შემიძლია ის ლიზას შეყვარებულია, არ შემიძლია ესეთი რამ გავაკეთო.
-გთხოვ უბრალოდ თავი დამანებე დენ.არ შემიძლია არა.-მივუგე და მას მოვშორდი.გაცხარებული მიყურებდა, მაგრამ როდესაც ცრემელები გადმომცვივდა მის სახეზე ერთგვარი გაკვირვება ამოვიკითხე.
-მაპატიე.-მომიგო და ოთახიდან გავარდა.საცვალი ამოვიცვი მას შავი უმოკლესი შორტი მივაყოლე, ზევიდან კი თეთრი ტოპი მოვირგე, საწოლში შევწექი. და დავიძინე.

*დენის თვალთახედვით*
არ ვიცი რა მემართება.მე საკუთარ თავს არ ვგავარ.არ ვარ ის უგულო ქვა, რომელიც აქამდე ვიყავი, არ ვარ ის არამზადა.ვიცვლები რაც არ მომწონს,არ მომწონს, რადგან დოთის მიმართ გულგრილი არ ვარ.

ყველაზე განსხვავებულია,ულამაზესია და არ ვარ მისი ღირსი.იმის შემდეგ რაც ვამცირებდი მაინც ძლიერად იდგა ფეხზე,მაინც მეწინააღმდეგებოდა.მაგრამ კაფეტერიაში პირველად ვიგრძენი მისი სისუსტე. მაშინ გავაანალიზე რომ მართლაც ზედემტი მომივიდა, როდესაც მისი ულამაზესი თვალებიდან ცრემლები გადმოსცვივდა.სწორედ მაშინ მივხვდი რო ამ გოგოს ვერასდროს შევიძულებდი.

არ ვიცი რას ნიშნავს მისთვის ჩვენი ურთიერთობა, მაგრამ ჩემთვის ის ერთადერთია. არ ვიცი როგორ გამოვასწორო ის საშინელი შეცდომა რაც გუშინ ჩავიდინე. არ ვიცი როგორ ჩაივლის ყველაფერი...
ეს არ უნდა მექნა,არ უნდა დავთანხმებულიყავი იმ საშინელ პირობას....

როდესაც ოთახში დავბრუნდი დავინახე თუ როგორ საყვარლად ეძინა.ამ წამს ყველაზე მეტად მასთან ჩახუტება მინდოდა, მაგრამ არ შემიძლია.ვიცი თუ როგორ ვერ მიტანს.
მის საწოლთან ჩავიმუხლე.ღმერთო როგორი ლამაზია.მისი მარწყვისფერი ტუჩები ისეთი მიმზიდველია.მაგნიტივითაა.
არ ვიცი რა დამემართა, ჩემი ხელი მის ლოყას დავადე და მოფერება დავუწყე.

-რაა ხდება?-შეიშმუშნა, ისე მკითხა თვალები არც კი გაუხელია.
-არაფერი დოთ დაიძინე.-მივუგე და საბანი კარგად გადავაფარე.
-ჰმმ ძალიან მცივა.-მომიგო და ხელზე დამქაჩა.
-გინდა ჩაგეხუტო?-გახარებულმა ვიკითხე, რადგან ახლა მასთან ჩახუტება ყველაფერზე მეტად მინდოდა.
-კიი გთხოვვ.-მომიგო და გვერზე გაიწია.მეც აღარ დავაყოვნე და მივუწექი.
ხელები წელზე შემოვხვიე და ჩემს სხეულთან ახლოს მოვზიდე.
თავი მის კისერში ჩავრგე, მისი სურნელი შევისუნთქე და თვალები მივნაბე...

უხეში 2Where stories live. Discover now