თვალი დენისკენ გავაპარე,რომელიც ძალიან სერიოზული სახით იჯდა.მუშტები კი შეკრული ქონდა.ნეტა რა დაემართა?ეზოდან უნდა გავსულიყავი,როდესაც ჩემი სახელი მომესმა.
რათქმაუნდა დენი იყო.
-სად გეჩქარება?!-გაბრაზებული გამოვიდა დენი სახლიდან და ჩემს წინ აისვეტა.
-უკვე ვთქვი.-მივუგე და ავხედე, ვინაიდან და რადგანაც ჩემზე ერთი თავით არის მაღალი.
-და ის მეგობარი ვინ არის?-ღმერთო ის რა...არ არსებობს დენი ეჭვიანობს?
-მეგობარი მეგობარია ლენს რა გჭირს?
-გოგოა ხო?!-ამ კითხვის დასმა და ჩემი ხარხარი ერთი იყო.
-რა გაცინებს?!-გაბრაზებულმა მომიგო.
-შენ...ვაიმე...შენ ეჭვიანობ?-სიცილ- სიცილით ვკითხე.
-რა...რას ბოდავ?!-დაიბნა.
-აბა რაში გაიტერესებს მე ვის შევხვდები?უი და ხომ... გოგო არ არის!-დავინახე თუ როგორ დააჭირა თვალები ერთმანეთს.
-ვინ არის!?-კბილებში გამოსცრა.
-ძალიან საყავრელი ბიჭია.თან ისეთი სექსუალურია.ცისფერი თვალები აქვს ყავისფერი თმა.უნდა გამეგრძელებინა,მაგრამ მისმა ბაგებმა მეტყველების უნარი დამაკარგვინა.
მისი ბაგები ჩემსას მოაწეფა.თავიდან არ ვყვებოდი,მაგრამ როდესაც მისი ხელები ჩემს წელზე ვიგრძენი ვიფიქრე რატომაც არა?საბოლოდ ჩვენი ტუჩები და ენა სინქრონულად მოძრაობდა.ის ისეთი ტკბილი იყო სულ გადამიყვანა ჭკუიდა.თვალები მიმენაბა.მისი ხელები რომ არა ახლა ალბათ ასვალტზე დაგდებული და ვნებით აღსავსე გოგონა ვიქნებოდი.
როდესაც ჩვენს ფილტვებს ჰაერი ამოეწურა ერთმანეთს მოვშორდით.
-ახლაც მიდიხარ იმ ბიჭთან?-სექსუალური ხმით მომიგო.
-მე..არა...მე სახლაში მივდივარ.-ენის ბლუყუნით მივუგე და თვალები, რომელიც აქამდე მინაბული მქონდა, გავახილე და მას შევხედე.გამიღიმა და ლოყაზე მაკოცა.
-კარგი გოგო ხარ,მაგრამ ნუ ცდილობ გამაბრაზო.-ყურთან ჩამჩურჩულა, ბიბილოზე მიკბინა და გზას გაუყვა.მე კი დამტოვა გაშტერებული და გულამოვარდნილი.გონს როდესაც მოვეგე სახლში მივედი.კარები გავაღე თუ არა დედა შემომეგება,რომელიც გაბრაზებული მომჩერებოდა.ნეტავ რამე დავაშავე?ვკითხე საკუთარ თავს.
რათქმაუნდა დააშავე შენ ხომ სკოლა გააცდინე!! ამომძახა მეორე უხეშმა მემ.
ხმა ჩაიგდე და მაცადე გასამართლებელი მიზეზი მოვიფიქრო.ჩავძახე და დედასთან მივედი.
-ვიცი ბრაზობ,რადგან სკოლა გავაცდინე, მაგრამ ამ ყველაფერს თავისი ახსნა აქვს...-მივუგე და მის გაშლილ თმას წვალება დავუწყე.
-მარტო სკოლის გაცდენა არაა დოროთ!ახლა ამის დრო არ არის სტუმრები მოდიან საღამოს,შენს კი ოთახში დაგელაპარაკები!-მომიგო და სუფრის გაშლა დაიწყო.ჩემს ოთახში ავედი და საწოლზე გულაღმა გავწექი,რა დროსაც ტელეფონმა შეტყობინების მოსვლა მახარა.ოხვრა-ოხვრით წამოვჯექი და ტელეფონს დავხედე.უცხო ნომერი იყო.
*ერთი სული მაქვს გნახო*
ეს რას ნიშნავს?საერთოდ ვინ არის?
ფიქრი დავიწყე,მაგრამ დედამ მამცნო რომ მოვმზადებულიყავი.დღეს ხომ სტუმრები უნდა მოსულიყნენ.ამიტომ სააბაზანოში შევედი...ჰიგიენური პროცედურები ჩავიტარე და ოთახში საცვლების და ბიუსაჰლტერის ამარა დავბრუნდი.ჩემი საყავრელი მარწყვის არომატის ტანის კრემი მოვიმარჯვე და მთელი ჩემი სხეული ამ არმომატში "ჩავმალე."
YOU ARE READING
უხეში 2
Romanceპირველი სიყვარული,პირველი ტკივილი,პირველი კოცნა ბიჭთან, რომელსაც საშინელი წარსული აქვს.რა მოხდება მათ შორის?როგორ განვითარდება მოვლენები?ამას თავად ნახავთ...