«ម៉ា.... »
«ចាស!!! »
«សុខសប្បាយទេ?? »
«គឺធម្មតាទេ.... ចុះបង?? »
«បងសុខ.... តែមិនសប្បាយទេ... » នាយបន្លឺប្រយោគនេះឡើងធ្វើអោយនាងងាកមើលទៅទាំងការចង់ដឹង
«ហេតុអីទៅ?? »
«គឺមកពីនឹកម៉ានោះអី.... »គេតបពាក្យក្នុងចិត្តចេញមកធ្វើអោយនាងអៀននឹងសំដីគេជាខ្លាំង...«បងវីត..... »
«បងនិយាយពិតណា.... ចុះអូនមិននឹកបងទេ?»
«គឺ..... នឹកនោះហើយ.... »ម៉ាឆ្លើយតបទៅវិញដោយមិនស្ទាក់ស្ទើរ....ពិតណាស់!! អ្នកទាំងពីរមានចិត្តលើគ្នាយូរហើយ...តែដោយសារកាលនោះនៅក្មេងពេកណាមួយដេវីតទៅរៀននៅស្រុកក្រៅទៀត អ្នកទាំងពីរគ្មានពេលបាននៅជាមួយគ្នានោះទេ.... ស្រលាញ់បានត្រឹមលាក់ទុកក្នុងចិត្តរៀងខ្លួន....
«ម៉ា...»
«ហឹម!! »
«មើលមកបង.... » គេបន្លឺសំនើរនេះកាលបើឃើញនាងឈ្ងកមុខរហូតពេក... នេះនាងអៀនមែនទេ??«បងស្រលាញ់ម៉ា.... » លាក់ទុកក្នុងចិត្តយូរពេកថ្ងៃនេះជាឱកាសល្អ ដេវីតដាច់ចិត្តសារភាពប្រាប់នាងត្រង់ៗ បើទោះជាលាក់ទៀតក៏មិនបានយូរដែរ ព្រោះនាងគង់តែក្លាយជាកូនក្រមុំរបស់គេដដែលនឹង....
«បងវីតនិយាយពិតរឺ,?? »
«ពិតណាស់!! បងធ្លាប់កុហកម៉ាពីកាលទៅ?? »// flashback//
«ហឹកៗ.... បងវីត... កុំទៅអី... ម៉ាអត់ចង់នៅម្នាក់ឯងទេ... គ្មានអ្នកណាគេមកលេងជាមួយម៉ាទេ.... »
ស្រីម៉ាតូចក្នុងវ័យ៥ឆ្នាំយំរហាមនៅព្រលានយន្តហោះព្រោះតែត្រូវជូនដំណើរដល់មិត្តដែលត្រូវទៅរៀននៅក្រៅប្រទេស...
«ម៉ា... បងទៅរៀនទេតើ?? ម៉ាយំធ្វើអី?? »
«ម៉ាអត់ចង់អោយបងវីតទៅទេ..ម៉ាចង់អោយបងវីតលេងជាមួយម៉ា..ហឹកៗ... »
«តែបងទៅរៀនតើកូន... ពេលរៀនចប់បងនឹងមកលេងជាមួយកូនហើយ... » អ្នកជាម្តាយលួងកូនកាលបើឃើញនាងតូចយំមិនបាត់...«ត្រូវហើយម៉ា... បងទៅរៀន...ពេលបងរៀនចប់ពេលណាបងនឹងមកវិញ ហើយពួកយើងរៀបការនឹងគ្នាណា.... »
«ពិតមែនអី?? »
«បាទ...ពិតមែនណា... បងសន្យា... » ដេវីតទាញកូនដៃបង្ហាញដើម្បីថ្ពក់ជាមួយម៉ារីសា
«សន្យា.... »//End flashback//
«ម៉ាក៏ស្រលាញ់បងវីតដូចគ្នា... » រាងកាយតូចត្រូវបានប្រអប់ដៃក្រាស់ទាញទៅឱបជាប់ដើមទ្រូង...ដៃម្ខាងរបស់គេអង្អែលសក់ក្បាលនាងថើរៗដោយទន់ភ្លន់ធ្វើអោយនាងកក់ក្តៅបំផុត៕
--------------
«សូមអង្វរ!!! ដោះលែងខ្ញុំទៅលោក....ហឹកៗ អោយខ្ញុំធ្វើអីក៏បានដែរ.... តែកុំធ្វើបែបនេះអី..... » Girl
«ដោះលែងចឹងមែនទេ?? ដូចជាងាយពេកទេដឹងស្រីតូច?? » ជុងគុក// ជើងរឹងមាំឈានដើរចូលកាន់តែជិតទៅៗមិនភ្លេចធ្លោយចេញស្នាមញញឹមកំណាចមក.....
«លោកចង់បានអីអោយប្រាកដទៅ? »
«យើងចង់បានអីនាងក៏ដឹងទៅហើយ.... ព្រោះយើងទិញនាងពីមេបនមកមិនមែនអត់ប្រយោជន៏នោះទេ!!! »ជុងគុក...// មិនចាំយូររាងក្រាស់ក៏បោះនាងទៅលើពូកទ្រោមពីលើចាត់ការនាងទាំងកំរោល....«អ្ហាយ!!!!! លែងខ្ញុំ!!! ហឹកៗ... លែងៗ!!!! លែងខ្ញុំទៅ!!! »
នាងស្រែកទ្រហ៊ោរយំសុំក្តីមេត្តាអាណិតពីគេតែគ្មានទេពាក្យថាមេត្តា អាណិត.... វាគ្មាននៅក្នុងចិត្តគេនោះទេ.... ព្រោះគេធ្វើរឿងបែបនេះឡើងសាំចិត្តទៅហើយដែលទីញក្មេងស្រីក្រមុំបរិសុទ្ធយកមកបំរើដើម្បីធ្វើអោយសម្រស់របស់គេនៅក្មេងមិនប្រែប្រួលក៏ដូចជាជួយដុតកំលោចភ្លើងកំហឹងនឹងចំណង់តណ្ហាដែលវាកំពុងឆាបឆេះក្នុងខ្លួន..ជាពិសេសរឿងអតីតតែម្តង គេផ្លាស់ប្តូរខ្លាំងណាស់!! ផ្លាស់ប្តូរ100%ហើយ គេមិនមែនជាជុន ជុងគុកកាលពីមុនដែលស្លូតបូតគួរអោយស្លាញ់នោះទេផ្ទុយទៅវិញគេក្លាយជាមនុស្សឃោរឃៅកំណាចសំលាប់មនុស្សមិនញញើតដៃ...៕គ្រាន់តែមនុស្សស្រីម្នាក់ម៉េចក៏ផ្លាស់ប្តូរដល់ថ្នាក់នេះ??«អ្ហាស!!!! អឹស!!! »
«អ្ហឹម.... » គេគ្រហឹមដើមកបញ្ចាក់ថាដល់គោលដៅនៃភ្លើងតណ្ហា... ទីបំផុតគេក៏បំផ្លាញក្មេងស្រីបរិសុទ្ធប្លែកមុខម្នាក់នេះទៀតហើយ.... គិតទៅគួរអោយញញើតមែន....
«កុំ!!! កុំអីខ្ញុំសុំអង្វរ!! »
«ទៅអង្វរនៅឋាននរកទៅ»//ផាំងៗៗ//
គ្រាប់កាំភ្លើងលាន់លឺផ្ទួនៗគ្នាទំលុះដើមទ្រូងក្មេងស្រីដែលគេបានរំលោភអំបាញ់មិញធ្វើអោយនាងបាត់បងជីវិតភ្លាមៗទាំងរាងកាយននោលគោកដោយមិនអស់ចិត្ត.... ដៃក្រាស់ដែលប្រលាក់ឈាមជោគជាំចាប់កាំផ្លើងដាក់ចូលក្នុងថតតុវិញរួចទាញកន្សែងចូលក្នុងបន្ទប់ទឹកធ្វើព្រងើយដូចគ្មានអ្វីកើតឡើងអញ្ចឹង....វាមិនមែនជារឿងចំលែកទេដែលគេធ្វើបែបនេះនោះព្រោះថាវាជាទំលាប់ទៅហើយ..៕
ឃោឃៅដល់ថ្នាក់នឹងផងហ្អេស??? រំលោភហើយក៏សំលាប់??? អយុត្តិធម៍ពេកហើយទេដឹង??? ប៉ុន្មានអ្នកទើបគ្រប់គ្រាន់??តែថា...... នាងម៉ារីសា?? តើនាងត្រូវមកជួបរឿងនេះដែរទេ?? គេអាចធ្វើដាក់នាងដូចក្មេងស្រីទូទៅដែលគេធ្វើដែរទេ?? បែបនេះនាងប្រាកដជាវេទនាស្លាប់ហើយ....
------------------
[ រស់ដូចស្លាប់ ពិបាកជាងស្លាប់... ]To be continued......
-giga-🐱
YOU ARE READING
P a s t អតីត 🔥
ФанфикTrailer...... ដោយសារការស្រលាញ់បោកប្រាស់នឹងរឿងរ៉ាវអតីតកាលដ៏ជូរចត់ ធ្វើអោយមនុស្សប្រុសម្នាក់ដែលធ្លាប់តែស្លូតត្រង់ប្រែក្លាយមកជាមនុស្សកាចសាហាវឃោរឃៅសំលាប់មនុស្សមិនញញើតដៃ រឹតតែខ្លាំងទៀតនោះគឺគេបៀមជាប់នៅគុំនុំសងសឹកដែលមិនអាចលើកលែងបាន.... «លោក.... កុំធ្វើបាបខ...