Özellikler Tanıtım

7.1K 280 182
                                    


Hadi başlayalım. Bakalım tutturabilecek miyiz.

***

Kurt Adamlar

Süper güç, dayanıklılık, iyileşme, hız, duyular.

Öfkelendiklerinde güçleri kısa bir süre güçlenir ve göz renkleri değişir.

Şekil değiştirdiklerinde güçlenirler.

Dolunayda istemsiz değişirler ve hamile olanlar 9 ay doğum yapana kadar değişmezler.

Kurt adamları öldürerek onların güçlerini çalarlar.

Bütün türler kalp atışlarını duyabilir.

Bütün türler duyguları hissedebilir.

Acılarını alabilirler.

Bir beta çok nadiren bir Alfanın gücünü çalmadan Gerçek Alfa olabilir.

Bazı kurt Adamlar vücutlarına hükmedip kokularını bastırırlar.

Feromon salgılarlar.

Mühürle sonsuza kadar eşlenmiş olurlar. Mührün sayesinde hisleri daha yoğun olur.

Kızgınlıkta oldukça yoğun bir koku yayarlar ve auraları güçleşir. Bu dünyadan olanlar bu kokuyu alırlar. Ya alt türlerden birisiyle yatarlar ya da bastırıcı kullanırlar.

Çok eski bir yöntem vardır. Her kurtadam hayat düğümü denilen yere pençelerini derine girecek kadar geçirdiğinde onun birçok anısını görebilirler. 

Ne durumda ölme ihtimalleri var?

Kurtboğanın yakınlarında olduklarında güçleri çekilir ve boğuluyormuş hissi yaratır.

Gümüş ve kurtboğan olan mermiler onları öldürür. (öldürmeden önce engel olma durumu var.)

Kurt Adam ısırığı

Orijinal olmayan vampirler için öldürücü. (çözümü için ısıran kişiyi öldürmeli)

Normal bir insan kurt adam olmaya uygunsa dönüşür ve Alfa'sının sürüsüne girer ama Omega ya da Alfa olmaları değişir. sebebi; "Bazen aldığın şekil olduğun kişiyi yansıtır."

TÜRLERİ

1- Omega

Yalnız kurttur.

En güçsüz türdür.

Hassastırlar.

Güçlü bir aile kurarlar eşlendiklerinde.

Avcılar için kolay yemdir.

Aile oluşturan kurtlardan oldukları için erkeklerin göğüsleri hafif çıkık olur.

2- Beta

Sürü üyesidir.

Alfalarına çok saygı duyarlar ve bağlıdırlar. onları koruma içgüdüleri çok gelişmiştir.

Yalnız olmayı sevmezler ve hep sürü halinde dolaşırlar.

Omega'dan sonraki en güçlü kurttur.

3- Alfa

Sürünün lideridir.

Birini ısırarak dönüştürebilir.

Betadan daha güçlüdür ve Betalarla Omegaların yapamadığı bazı şeyleri yapabilir.

Vampirler

Ölümsüzler.

Sevişme sırasında ısırırlar.

Gelişmiş hız.

Her türü hipnoz edebilir ama güçlü türü etkilemeleri zordur.

Anılarını silme yeteneğine de sahiptirler. ( insanlar için)

Peri kanı içerse onun gücünü kazanır.

Supernatural bilgileri vardır.

Zayıf Yönleri

Kurt adam ısırığı.

Orijinal vampir ölürse ısırdıkları kişilerin izleri arasındaki bağ yanarak kaybolur ve çok can yakar. aylarca hissederler ve zayıf düşerler.

Aynada ve kamerada gözükmezler ama kendi türünün yaptığı obsidyen aynada kendilerini görebilirler.

Tahta kazık kalbe saplanınca yanarak ölürler

***

Nasılsınız?
♥️♥️♥️

Nasılsınız?♥️♥️♥️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Teen Wolf | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin