-
Bir süre yıldızları seyrettik. Finn'e döndüm ve baktım. "Karnın geçti mi?""Arada bir sancılanıyor ama iyiyim." başımı olumlu salladım.
"Biliyor musun," Finn bana döndü. "Ben de sizin gibi olmak istiyorum."
"Nasıl yani?"
"Evden kaçmak istiyorum."
"Ne?"
"Annem ve babamdan nefret ediyorum."
"Bence onların değerini bilmelisin." sesi titrek geliyordu.
"Şımarık iki ebeveyn sadece. Onlardan nefret ediyorum."
"Hayatta olduklarına şükret en azından."
"Niye ki?"
"Millie, benim annem ve babam hayatta değil."
"Sakıncası yoksa sorabilir miyim nasıl öldüler?"
"Annem doğumumda öldü. Babam da fırtınalı günde denize açıldı. Ölü bedenini görmüştüm."
"Ben üzgünüm..."
"Çok zaman geçti üstünden artık moral bozduğum bir şey değil, insanlar ölür. Ben de bir gün öleceğim, aynı şekilde sen de."
"Yani... Zenginlerin davrandığı gibi asla davranmam ben. Sen de insansın ben de öyle değil mi?Sanki karşılarında başka bir tür varmış gibi davranıyorlar."
"Sen onlara benzemiyorsun."
"Öyle mi düşünüyorsun gerçekten?"
"Evet." dediğinde gülümsedim. Şuan Finn'den başka arkadaşım yoktu.
"Finn"
"Evet?"
"Biz arkadaş mıyız?"
"Bu nasıl soru acaba?"
"Bilmem... Sanırım senden başka kimsem yok."
"Cevap vermem seni mutlu edecekse evet, arkadaşız" anlık rahatlama ile gülümsedim. Havludan kendimi kurtardım ve ayağa kalkıp bacaklarıma yapışmış kumu temizledim.
"Benim gitmem lazım, sonra görüşürüz olur mu?"
"Olur görüşürüz." el salladım ve kumda yürümeye başladım. Fakat yerde görmediğim bir şey ile düşmem bir oldu. "Millie iyi misin!"
Yanıma gelip çöktü. "İyiyim ayağım bir şeye takıldı sanırım." Finn yanımdan kalktı ve düştüğüm yere baktı. Yere eğildi ve beni düşüren o şeyi aldı. Bana gösterdi.
"Hassiktir." Finn'in elindeki silah ile ağzım yarım metre açıldı. Elimi ağzıma götürdüm.
"Bu ne!?" dedim. Finn silahı incelemeye başladı.
"Finn geri bırak onu tehlikeli!"
"Eski bir silaha benzemiyor bu. Burada ne arıyor ki?"
"Geri yerine bırak şunu!"
"Avcılardan birisinin olmalı. Ama onlar asla burada dolaşmazlar."
"Finn!"
"Kimin olduğunu çözmeye çalışıyorum şurada!"
"Yanlışlıkla bir şey yapabilirsin bırak yerine hemen!"
"Çok geç. Üstünde parmak izim var. Birisi bu silahla adam öldürdüyse ve silah bulunursa..." Finn cebine sığabilecek boyuttaki silahı cebine koydu. Yarısı gözüküyordu o yüzden içine soktuğu tişörtünün yarısını çıkardı ve silahı tişörtü ile örttü.