Onceki bolumde millienin giydigi gozukmemis OWOQODPEPLQKROW
Wattpadde kaybolmus medyaya koyuyorum ne giydigini-
"Şöyle ki... Biz bir şey fark ettik.""Ne gibi?" tek kaşımı kaldırıp onlara baktım.
"Ona kimseye bakmadığın gibi bakıyorsun."
"Ne alaka şimdi?"
"Jaeden ve ben, düşünüyoruz ki ona aşık olmuşsun Finn."
"Çok saçma. İnsanın bir bakışından sanki anlarsınız da."
"Bakışın, ona verdiğin değer. Yapma ama. Çok belli. Lilia Buckingham olarak bunun olmasını istemezdim ama olmuş, gerçeklerden kaçamazsın kankacım."
"Owowow şimdi siz bana Finn'in aşık olduğunu mu söylüyorsunuzz?"
"Hayır olmadım Jaeden ikiniz de sesinizi keser misiniz!?"
(ya sen kes amk var ya inandık şuan)"Ben ve Lilia'nın ayrı ayrı hoşlandıkları önceden oldu ama seni hiç böyle görmedim be Finn."
"Millie o kadar da kötü bir kız değilmiş ya. Sadece karakterlerimiz uymuyor." dedi Lilia.
Omuz silktim "Ailesel problemleri varmış onun da. Aynı senin gibi Lilia."
"Yani?"
"Onu iyi anlarsın."
"Sevgilisi var mı bari?" diye araya girdi Jaeden.
"Varmış da ayrılmışlar."
"Oh ne güzel" dedi Jaeden.
"Jaeden sus artık. Sevmiyorum onu."
"Bak şuan inandım var ya"
(Jaeden bebişş)Göz devirdiğimde ikisi de kıkırdadı. Kafamı Millie'ye çevirdim ve elimi de dizime koyup elime yasladım başımı. Uzunca ona bakmaya başladım. Hafifçe esen rüzgardan dolayı uçuşan saçları çok güzeldi.Eline aldığı çiçek ile oynuyordu. Bir yandan da denize doğru bakıyordu. Gülümsedim ve onun her bir hareketini izlemeye devam ettim. Karnıma gelen sancı ile başımı öne eğip karnımı tuttum ve inledim.
"Bir sorun mu var?" dedi Jaeden.
"Of karnım!"
Millie yanıma geldi ve bana baktı. "Finn iyi misin?"
Gözlerimi kapatıp sıktım ve daha da öne eğildim. Millie sırtıma elini koyup karnımda olan elimi tuttu. "Bence dinlenmelisin."
"Haklısın." ayağa yavaşça kalktım ve kalktığımda bile Millie elimi bırakmamıştı. Lilia ve Jaeden da yanıma gelip yanımdan yürümeye başladılar. Önüme gelen saçları düzelttim ve yürümeye devam ettim.
(i seeeee reeeeddededededd tamam sakamatik yade devam etsene)"Burası mı?" dedi Millie. Kafamı olumlu anlamda salladım ve kapıyı açıp içeri girdik.
"Jaeden benim telefonum kalmış daha deminki yerde biz gidip alsak mı hani???" dedi Lilia.
"Sen kendin alsan-" Lilia Jaeden'ın karnına dirseğini geçirdiğinde Jaeden karnını tuttu."Tamam gidelim" tabii ki telefonu yanındaydı. Arkadaşlarımı tanıyorum beni onunla yalnız bırakmak için her türlü şeyi yaparlardı.
Jae ve Lilia evden çıkınca yatak odama doğru ilerledik. İçeri geçince ben yatağıma uzandım ve Millie de pencereye yöneldi. İki pencereyi de indirdi.
"Ne yapıyorsun?"
"Belki soğuktandır. Pencereleri kapatıyorum."
"Ha..."