''Duru, bakıyorum da baban gittiğinden beri ortalıkta fazla gözükmüyorsun ne o özgüvenin mi gitti ?''
Sınıfa giderken Ezgi'nin söylenmesiyle arkamı döndüm. Gülerek bana bakan Ezgi'nin karşısına geçip tüm sakinliğimle bende sırıttım.
''Bakıyorum da sende bana laf atmak için babamın gitmesini bekliyormuşsun.''
Aslında Ezgi haklıydı babam vefat etmeden önce herkesle iyi geçinen ortalarda çok sık gözüken her aktiviteye katılan biriydim fakat babam gittiğinden sonra okul da sadece tuvalet ve karnımı doyurmak için dışarıya çıkıyordum çünkü insanların acıyan bakışları çok fazla sinir bozucuydu.
''Kızım, baban bile sevmiyormuş seni bak gitti işte.''
Gözlerim sinirden dolarken ben gözlerime inat gülüyordum ama bu az önce ki gülüşümden çok uzak bi gülümsemeydi. Bu sefer ki gülüşüm az sonra pek de iyi şeyler olmayacağının kanıtıydı.
Ezgi'ye bir adım attığımda Ezgi bir adım geri çekilerek etrafa bağırmaya başlamıştı.
''Hey, millet Duru'nun babasını gören var mı ? ben göremiyorum nerede acaba ?''
Herkes etrafımıza toplanırken bazıları ise kameraya çekiyordu ben ise sinirden titriyordum.
''Ezgi, kendine gel yoksa ben seni kendine getirmesini biliyorum, tehdit etmiyorum. Tehdit göz korkutmak için yapılan bir eylem. Ben gözünü korkutmaktan çok daha fazlasını yapmayı planlıyorum.''
Dişlerimi sıkarak zorla kouştuğumda etrafta ki kişiler daha çok gaz vermekle yetiniyordu. Ezgi'nin yüzü kızarırken ben aslında cidden iyi değildim sanki birazdan düşü bayılacak gibiydim cidden her sinirlendiğimde böyle olmak zorunda mıydım ?
''İnsanlara ailesiyle vurmak seni çok mu özgüvenli yaptı da Duru'nun özgüvenini sorguluyorsun Ezgi ?''
Yanıma gelen Yalın'ın eski sevgilisi ama hala unutamadığı Nehir gelip bodoslama Ezgi'ye beni savunmuştu. Ah, evet bu hiç beklediğim bir şey değildi hem de Nehir'den.
''Ezgi, ezgi, ezgi''
''Ne sen beş yaşındasın ne de biz seninle uğraşacak kadar boş insanlar değiliz hem ne var biliyor musun ? o dediğin özgüven var ya Duru'da olduğunun yarısı kadar sende olsaydı arkanda ki sürüyle kızın üstüne gelmezsin.''
Ezgi'nin arkasındakiler bile Nehir'i alkışlarken benim tek yapabildiğim şaşırmaktı.
''İyi görünmüyorsun Duru, gel lavaboya gidelim.''
Kulağıma fısıldayan Nehir'e hak verip adımlarımı topluluğun arasından lavaboya sürüklerken aklımda bir sürü soru vardı.
Nehir neden böyle bir şey yapmıştı ?
Anonim görmüş müydü ?
Bizimkiler neredeydi ?
O çektikleri video yayılırsa annem görüp üzülür müydü ? Evet. Hem de çok fazla.
''Makyaj yapmanız bittiyse sizi dışarıya alalım hadi''
Nehir'in konuşmasıyla lavaboya geldiğimizi anlamıştım. Aynanın önünde makyaj yapan üç dört tane kız Nehir'e söylene söylene dışarı çıktığında ben direk soğuk suyu yüzüme çarpmıştım. Nehir arkamdan ıslanmaması için saçlarımı tutarken ben hâlâ yüzüme soğuk suyu çarpıyordum.
''İyi misin ? biraz daha.''
Nehir'in aynada ki yansımasına kafamı sallayıp duvarın önüne çökmüştüm iyiydim ama aklımda ki sorular iyi olmamı engelliyordu.
''Teşekkür ederim''
Nehir gülümseyerek gözlerini kırpıştırmıştı.
''Önemli değil ayrıca iyi olmuştu o kızı sevmiyordum laf sokucak yer arıyordum''
Nehir'e gülerek kafamı olumsuz anlamda salladığımda aklıma eski günler gelmişti.
Aramızda Nehir'in olduğu günler. Güzeldik biz eskiden. Herkesin kıskanarak izlediği Yalın ve Nehir aşkı vardı. Ah, bazen ben bile kıskanıyordum.
Her cumartesi akşamı park günlerimiz vardı. İnci, Efe, Yalın, Nehir ve ben önce çekirdek çitler gündemde ki dedikoduları konuşur sonra ebelemece oynardık. Tabi aralarında en kısa ben olduğum için en önce ben ebelenirdim.
''Hey neye gülüyorsun sen ?''
Nehir'in merakla sorduğu soruyla güldüğümü yeni fark etmiştim. Sanırım bende bazen Yalın gibi eskiyi özlüyordum.
''Hiç öyle aklıma bir şey gelmişti sadece.''
Söylediğime pek inanmış gibi değildi ama konuyu da uzatmamıştı.
Zilin çalmasıyla ayaklanırken aklıma anonimin gelmesiyle arka cebimden telefonu çıkarıp WhatsApp'a baktım iki dakika önce yazdığı mesajla telefonumun sesinin kısık olduğu aklıma gelmişti çünkü tek anonimden değil Yalın, İnci ve Efe'den de bir sürü bildirim vardı.
0545 *** ****: Videoyu düşünüp moralini bozma çünkü artık öyle bir video yok. Tüm çekilen telefonlardan silindi ayrıca okulun Instagram'da ki tüm sayfalarından da silindi. İçin rahat olsun :)
370 kişi bunu beğendi
nehirsal: İyi gelmiyor bana hayatım leş.
Yorumları görüntüle.
+27: Olum kız çok güzel lan.
+38: Bugün Ezgi'ye çok güzel laf sokmadı mı ya ?
+90: Hâlâ Yalın'la mı sevgili ? Ona göre Yalın'a yürüycem.
nehirsal: Ayrılalı iki yıl oluyor :)+20: Saçları çok güzel.
+86: Seni kendimle şipliyorum he.
+25: Makyaj güzeli .d
--------
Selam, nasılsınız bakalım ?
Nehir karakteri hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Yıldızımıza yıldız tozları lazım ben bi tutam verdim bile :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım / texting
Teen Fiction0545 *** ****: İyi ki doğdun ay. 0545 *** ****: İyi ki doğdun güzel kızım. 0545 *** ****: En tatlı sızım.