Efe'den:
"Aşkım ben çok mu şişko oldum ya"
Hayatımı mükemmelleştiren kadına baktım gözümde küçücük bir şeydi kilo alsa da almasa da küçücüktü hani kaç yaşına gelirsek gelelim annemizin gözünde hiç büyüyemeyiz ya İnci de benim için öyleydi, şu hayatı dalgasına yaşarken tek ciddi olduğum konu İnci'ydi.
"Evet"
Biraz sinir etsem en fazla ne olurdu ki, sinirlenince hızlı konuşması konuşurken de saçmalaması o kadar tatlıydı ki.
"Nasıl yani ? Sen şimdi bana şişko mu dedin ? Bana, bana İnci'ne. Efe sen artık beni sevmiyosun, kesin üstüme kuma da getirirsin. Üzülme kızım baban bizi üzücek gibi."
Konudan konuya ağlamıştı ve gene bu konuşmayı on saniyede falan yapmıştı, yemin ederim kız çoğu rapçiye tek atar.
"Kızım, bi dur. Seni sinir etmek istedim sadece, ayrıca kilo almadın aksine zayıflamışsın yemek ye yemek. Seni çok fazla seviyorum, ve Mira, kızım annen şu an boş yaptı değil mi ?"
Tüm dediklerini cevaplarken eğilip karnını okşadım, daha en başından belliydi kızımız olursa ismi Mira olucaktı, erkek olursa da Melih.
İnci yumuşayıp utanınca her zaman yaptığımı yapıp elimi saçına daldırıp karıştırmaya başladım, cidden çok şanslıydım.
"Efe, sen o yatakta yarı ölü bir şekilde yatarken benim geldiğimi hissetmiş miydin ?"
Onu bana getiren kazadan bahsediyordu, çevremde ki herkes bu kazayı düşününce üzülürken ben çok mutlu oluyordum belki de tüm şansımı bu kazada kullanmıştım, hayır manyak değilim sadece aşığım ve eğer bu kaza olmasaydı şu an bu kız da yanımda olmazdı.
"Hastanenin iğrenç kokusunu güzelleştiren kokun burnuma dolmuştu, ve ben kokunu soluyup uyandım"
İnci gülerken parmak uçlarında yükselip yanağımı öptüğünde kalbim her zaman ki gibi maratondaydı fazla belli etmiyorum ama bu kız benim kaderimdi aga.
Nehir'den:
"Acaba ağzında ki maskeyi komple yüzüne mi taksan hem böylelikle hiç bir kız seni göremez"
Ciddi mi diye yüzüne baktığımda gerçekten ciddi olmasını görüp önüme döndüm, beni öpmediği için trip atıyordum belki küçük bir sebepti ama onca ayrı kalmanın verdiği hisle hâlâ doyamamamıştım ona napıyım...
"Yalın sosyal mesafe diye bir şey var"
Ona dönüp omuzlarımı silktim.
"Ben seni çok özlüyorum ama napıyım"
Dudağımı bükerek konuşmamla Nehir elleriyle yüzümü kapatıp yanağımı öpmüştü, sanırım Nehir'e bazen gizli silahımı kullanmam gerekicekti.
"Şu hareketi ortalık yerde yapma biri aşık olucak katil olucam"
"Kızım küçücük bir şeysin gelmiş katil olucam diyosun"
Ne yani omuzuma bile zor geliyodu napıyım..
"Küçücük bir şeyim ama seni miyavlatırım ayağını denk al"
Kafamı geriye atarak gülerken onun da hafif kıkırdadığını duymuştum, racon kesmeyi mahalle abilerimizden öğrenmişti galiba.
Umut'tan:
"Elinden geliyorsa azıcık sevsene beni, içinden geliyorsa tutup öpsene beni"
Şarkının son sözünü söylerken hiç beklemediğim bir şekilde Duru gelip dudakların dudaklarıma bastırmıştı.
....
İyi geceler, saat 00:55 yarın okulum var bende madem bugün bölüm atmadım bari şimdi atayım dedim.
Azar azar hepsinden yazmaya çalıştım ama çok heyecanlı bitirdim bence. Sizi biraz meraklandırmak istedim.
Efe çok masum değil mi ya ?
Nehir'in raconu der susarım.
Duru'nun öpmesiyle Umut kalpten gitti arkadaşlar...
Yıldızımıza yıldız tozu eklemeyi unutmayalım
Sizi seviyorum 🐥🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım / texting
Teen Fiction0545 *** ****: İyi ki doğdun ay. 0545 *** ****: İyi ki doğdun güzel kızım. 0545 *** ****: En tatlı sızım.