"Nehir"
Nehir Yalın'a bakarken Yalın'da Nehir'den gözlerini ayırmıyordu. Sanki samanyolu dizisi çekiliyordu. Yalın yanımıza gelip tam Nehir'in önünde durduğunda gözlerimi Yalın'ın yüzünde gezdirdim. Gözleri ve burnu kızarmıştı bu ağladığını gösteriyordu. Özenle yaptığı saçları bugün ayrı bi bozuktu. Gözlerimi Yalın'dan çekip Nehir'e çevirdiğimde onun da Yalın'dan pek bi farkı yoktu. Saatlerdir ağladığını hatta hâlâ ağlamaya devam eden şişik gözleriyle Yalın'a bakıyordu.
"Kıvırcık oğlan kıvırcık kızı hiç unutmadı, artık saçlarını hiç düzleştirme olur mu ?"
Gülümseyerek Yalın'a bakarken o da göz yaşlarına inat gülümsüyordu. Affetmişti gerçi ortada affedilmeyecek bir şey yoktu çünkü suçlu olan ikisi de değildi onları bunca zaman boşu boşuna ayrı bırakan adamdaydı ve Yalın'ı tanıyorsam bunca zamanın öcünü çok fena alıcaktı sadece ortamın az da olsa durulmasını istiyordu.
Nehir yerinden kalkıp kollarını Yalın'a dolarken gecenin sessizliğine hıçkırık sesleri karıştı. Nasıl olur da birbirlerine bu kadar aşık iki genci üzebiliyorsun ?
Telefonumdan mesaj gelirken aynı zamanda da onları yalnız bırakmak adına banktan kalkıp adımlarımı parkın çıkışına yönlendirdim, mesaj tabiki de bilinmeyendendi.
Bilinmeyen: Hasta olucaksın.
Bilinmeyen: İncecik giyinmişsin gene.
Bilinmeyen: Hadi çabuk git.
Kafamı telefondan çekip etrafıma baktığımda her yerin kap karanlık olduğunu gördüm, sokak lambaları bile sönmüştü. Saçma, bu durum saçmalıktan başka bir şey değildi. O burdaydı. Belki yanımda, belki önümde, belki arkamda ama burdaydı ve ben onu göremiyordum. Bilinmeyen zaten aklımdan çıkmazken bir de Umut çıkmıştı başıma. Önüne gelen aklıma giriyor ve kafamı karıştırmaktan başka bir şey olmuyordu. Hayır herkesi anlarım ama Umut ne alaka yani.
Bilinmeyen: Beni bulmaya çalışırken düşüceksin şimdi....
Duru: Belki de bulmuşumdur :')
nehirsal ve 345 kişi bunu beğendi.
yalıntekin: Kaldığı yerden değil, en baştan. Biz yandık şimdi küllerimizden yeniden beraber doğmak dileğiyle kıvırcık oğlanın kıvırcık kızı :)
Yorumlar kapatılmıştır.
yalıntekin ve 432 kişi bunu beğendi.
nehirsal: Kalbinin ritmini kalbimde hissetmeyi özlemişim kıvırcık kızın kıvırcık oğlanın :)
Yorumlar sınırlandırılmıştır.
yalıntekin: O kalp sen diye beni öldürdü :)
Yorumlar sınırlandırılmıştır.
.....
İyi geceler mi demeliyim günaydın mı ama siz bunu sabah uyandığınızda okuycaksınız büyük ihtinalle o yüzden günaydın canlarım :) uzun bir süredir yoktum yani bir hafta kadarcık. Okulum başladı ve girmeye pek vakit bulamıyorum açıkçası mesela bunu şu an 06:00'da yazıyorum vakit buldukça yazmaya çalışıyorum.
İsteyen bu kitaba kapak tasarlayabilir hatta beğenirsem kullanırım bile.
Sizce kimi buldu ?
Yıldızımıza yıldız tozu eklemeyi unutmayalım :)
Sizi çok çok çok seviyorum 🐥🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım / texting
Teen Fiction0545 *** ****: İyi ki doğdun ay. 0545 *** ****: İyi ki doğdun güzel kızım. 0545 *** ****: En tatlı sızım.