Çık aklımdan aptal çık işte niye çıkmıyorsun kafaya takıcak onlarca şey varken ben niye seni taktım Umut malı. Deve işte.
"Lan manyak mısın kafana niye vuruyorsun ?"
Odamın kapısından kaşlarını çatarak beni izleyen Yalın'a baktım, ne diycektim o salak arkadaşın sebepsiz yere aklıma takıldı da çıkmıyor mu diycektim.
"Beynim var mı diye kontrol ediyordum"
Yalın anırırken ben yanaklarımı şisirip kendimi yastığa bıraktım. Umut bana karşı çok değişikti beni her türlü sinir edicek bir şey bulabiliyorken aynı zamanda da aniden kalbimi hızlandırabiliyordu, mesela geçen mutfakta dibime kadar gelip yüzüme çok tatlısın ufaklık diyişi çıkmıyordu aklımdan.
Aklıma bilinmeyen gelirken en son görüldü attığımı fark edip telefonun ekranını açtım zaten karşıma direk onun sohbeti gelirken parmaklarım klavyede gezindi.
Duru: Selam :)
Ben mesajı attığım anda üstten instagramdan bildirim gelmesiyle bildirime tıkladım kim bilir gene hangi yaslı sapık amcalardandı ya da hangi fake hesaptı. Takipçilerimin yarışı faketi resmen hayır hayatımda merak edilcek bir şey de yok.
umuttunç'dan bir yeni mesaj
Kaşlarım çatılırken direk mesaja girdim saat neredeyse gece yarısı olmak üzereydi bana bu saatte neden ne diye mesaj atabilirdi ki.
umuttunç: Ya ufaklık sana işim düştü.
Ufaklık senin anandır Umut'cum.
durutekin: Ne gibi Deve ?
umuttunç: Ya ben barlarda şarkı falan çalıyorum ya da arada sokak sanatçılığı yapıyorum neyse işte artık tüm şarkıları söyledim nerdeyse aklımda iki tane şarkı var ve ben çok kararsız kaldım seçer misin ?
İşte böyle gelirsin kapıma aslanım.
Duru havalanma çocuk sadece soru sordu hemde düzgünce oha lan ilk defa.
İç sesimin ani ruh değişimlerine gözlerimi devirirken Umut'a cevap yazdım.
durutekin: Gönder gelsin.
umuttunç: Taha - geceye yakışan kadın ve Fısıltı - hemsaye ikisinden birini söyliycem ama çok kararsız kaldım. Kızlar genelde bu konularda daha başarılı oluyor benimde aklıma sen geldin.
Kaşlarımı çatarak mesaja bakarken aklıma bilinmeyen gelmişti o da geçenlerde Taha'nın bu parçasını söylemişti. Fazla bilindik bir şarkı da değildi üstelik. Aklım iyice karışırken aynı zamanda da sonuçta bi şarkı herkes dinleyebilir tesadüf diye düşünmeye başlamıştım zaten başka türlü de olması imkansız gibiydi. Sonuçta Umut'tan bahsediyorduk.
durutekin: Taha'yı söyle.
Umut online değildi ne ara çıkmıştı hiç bir fikrim yoktu. İnstagramdan çıkıp WhatsApp'a bilinmeyenin sohbetine girmiştim. Çevrimiçiydi yazıyordu acaba az önce nerdeydi çünkü mesajlarım tek tikti.
Üstten gene instagramdan bildirim gelmişti. Sanırım bilinmeyenle konuşmamıza evren karşıydı ya da o bile artık bilinmeyencilik oyunlarından sıkılmıştı.
nehirsal'dan bir yeni mesaj.
nehirsal: Duru konuşmamız lazım.
......
Selaam ya da iyi geceler aslında günaydın da denilebilir çünkü saat 04:50 ve ben uyumadım size bölüm yazdım yaşasın.
Tesadüf mü ?
Nehir Duru'yla ne konuşabilir ki ?
Yıldızımıza yıldız tozu eklemeyi unutmayalım :))
Sizi seviyorum 🐥🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel Kızım / texting
Teen Fiction0545 *** ****: İyi ki doğdun ay. 0545 *** ****: İyi ki doğdun güzel kızım. 0545 *** ****: En tatlı sızım.