Merhaba!
Öncelikle bu uyarıyı yapmak asla aklıma gelmemişti ve ek bi bölüm olarak paylaşmak istemediğim için buraya ekliyorum. Lütfen burayı okumadan geçmeyiniz.
Öncelikle, belirtmek istediğim ilk şey, Gri Çiçekler gizem ağırlıklı bir kitap. Kitapta bol bol bulmacalar, cevaplanmamış sorular ve genel olarak kafa karıştırıcı konular bulabilirsiniz. Kurgunun amacı da bu. Kurgu, gizem olaylarını karakterlerden önce sizin bulmanız için şifreli bir şekilde yazıldı. Bundan kastım, her şey karakterler tarafından açıklanmadan önce sizin ipuçlarını birleştirmeniz için hemen hemen her bölümde bir anahtar bulunduruyor. Bazıları çok göz önünde, bazıları ise çok ince ayrıntılarda gizli. Bütün soruların cevapları aslında önceden verildi ve bunu sizin bulmanız için ince ayrıntılarla yazıldı. Lütfen bunu göz önünde bulundurarak kitaba başlayın, sonrasında kurgu fazla karışık diyenleri görünce üzülüyorum, çünkü kitabın amacı ve türü bu.İyi okumalar dilerim.
—
PROLOG
"Sonun başlangıcı."
26 Aralık 2016Yirmi altı Aralık her ne kadar Cenk Alaca'nın doğum günü olsa da aynı zamanda sevdiği kadının öleceği gündü.
Cenk bunu kendi elleriyle yapacaktı.
Dışarıda kopan tufanı izlerken aklı mı daha karışıktı yoksa gökyüzü mü, emin değildi. Önündeki cama düşen yağmur damlalarının aşağıya kaymasını izliyor, sanki bir sonraki adımını olabildiğince geciktirmeye çalışıyordu.
"Cenk."
Duyduğu sesin keskin bir uyarıdan farkı yoktu. "Çıkacağım birazdan," En az dışarıdaki zemheri kadar soğuk ve cansızdı sesi. "Endişelenme, tam vaktinde orada olacağım." Tam vaktinde orada olacaktı, sevdiği kadının hayatını harabeye çevirmek için. Dokunamayacağı kadar saf bu kadının tenine değdiği an onu yakıp kül edeceğini biliyordu Cenk. Kendi karanlığının onu yutacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ ÇİÇEKLER (Tamamlandı)
Romance3 kitaptan oluşuyor. Gizem. Romantizm. Yetişkin unsurlar ve rahatsız edici içerikler bulundurabilir. - Aldemir Holding'in göbeğinde yaşanan bir cinayet ve çalınan evrakların ardından bütün gözler, şirketin genç ve başarılı CEO'su Zümrüt Aldemir'e...