Augusztus hetedikén háromnegyed hatkor az O'Hare reptér C20-as kapujánál vártuk, hogy a repülőgépet kitolják a helyéről.
- Kár, hogy még nem jutottunk dűlőre a magángép kapcsán. Sokkal egyszerűbb lenne - sóhajtott fel Kyle.
- Meg menőbb. És nyilván nem olvadnék bele a székbe - fészkelődtem, mivel elviselhetetlen volt a hőség a fedélzeten.
A világoskék, virágmintás ruhám volt rajtam, ami nagyon jó volt utazáshoz, mert lenge volt, de ehhez képest annyira melegem volt, hogy ha a hónom alá szorítottam volna egy szelet pirítóst, az megsült volna, sőt, talán el is égne.
- Ha elindulunk jobb lesz - simította meg a kézfejem Kyle.
- Remélem - sóhajtottam fel.
Mint mindig, Kyle-nak most is igaza lett. Felszállás után már komfortosan éreztem magam, és készen álltam a Seattle-ig való utazásra.
Késő este értünk Great Fallsba, de Kyle családja kint várt minket a reptéren, kivéve Kyle nagymamáját, aki Maggie elmondása szerint "kipurcanva alszik otthon, mint egy öreg nyanya". Maggie-t Meghan ugyan leszidta, de Doug csendben nevetett rajta.
Kyle szülőházában már otthonosan mozogtam, először elszaladtam mosdóba, mert az autóban már nagyon kellett.
- Gyerekek, nem vagytok éhesek? - kérdezte Meghan, Kyle anyukája, amikor visszaértem.
- Nem, köszönöm - ráztam a fejem.
- Kyle, te sem?
- Nem, viszont fáradt az igen - karolt át, és a fejét a vállamra hajtotta.
- Akkor jó éjszakát nektek - mosolygott Meghan.
- Köszönjük - mosolyogtam. Kyle felvette a bőröndjeinket, aztán felmentünk az emeletre. Benyitottam az otthonos szobába, aztán megvártam, amíg Kyle leteszi a koffereket a padlóra.
Kicsattintottam a csatot, és kivettem belőle a neszesszerem, meg a pizsamám. Bementem a fürdőbe, kivettem a mosdó alatti szekrényből az egyik, sötétkék vendégtörülközőt, aztán beálltam a zuhany alá. Amíg én tusoltam, addig Kyle megmosta a fogát, aztán cseréltünk.
Bebújtam az ágyba, aztán kisvártatva Kyle is odafeküdt mellém. Magához húzott, és belefúrta a fejét a hajamba.
- Szeretem a hajad illatát - mormogta.
- Van illata? - csodálkoztam.
- Van. És nagyon jó - tette hozzá.
- Ha te mondod - vontam vállat.
- Jó éjt, Molly - szorított magához.
- Neked is, Kyle - pusziltam meg az arcát, miközben átfordultam, hogy a mellkasába fúrhassam az arcom.
Nyomott egy lágy csókot a homlokomra, aztán vett egy mély lélegzetet, és ellazította az izmait. Lehunytam a szemem, és nem sokára el is aludtam.
Másnap reggel fél nyolckor keltünk, ahogy általában szoktunk, amikor munkába megyünk.
Először lementünk a konyhába, ahol Meghan már ébren volt, de a család többi tagja még aludt.
- Jó reggelt! - köszönt ránk Kyle anyukája.
- Szia anyu.
- Jó reggelt - mosolyogtam.
- Molly mit kérsz reggelire? - nyitotta ki a hűtőajtót.
- Nekem bármi jó - vontam vállat.
YOU ARE READING
Lélekdoki
Romance„ -... És megmondtam neked, hogy egyáltalán nem vagyok tökéletes [...] - Senki sem tökéletes, ezzel együtt kell élnünk." Melody Riley a végzős pszichológus utolsó évében a mester diplomájához szükséges gyakorlatot végzi a nagymenő, Kyle Atkins do...