13. Fejezet

954 30 0
                                    

A Kyle-lal való beszélgetésem kicsit oldotta a hangulatom, mert már nem éreztem magam annyira kiszolgáltatottnak. Valamilyen szinten megértettem, hogy Kyle így fejezi ki a szeretetét.

- Köszönöm ezt a délelőttöt. Éjszaka hívlak - öleltem át Kyle-t. - De nem muszáj értem jönnöd, aludhatsz is.

- Úgysem fogok tudni aludni - vont vállat.

- Bírom, hogy ennyire aggódsz - pusziltam meg.

- Jó szórakozást - csókolt meg.

- Köszönöm - viszonoztam a csókot. Enyhén lábujjhegyre kellett álljak, hogy elérjem az ajkait.

Kyle még egyszer megpuszilt, aztán a lépcsőn keresztül lement a földszintre, és otthagyott engem az ajtó előtt. A kulcsom bedugtam a zárba, és kinyitottam a lakás ajtaját.

- Scarlett Keller! Beszarsz olyat mutatok - nyitottam be.

- Mi az? - ugrott fel a kanapéról.

- Tádám! - húztam elő a táskámból az új mobilom.

- Mi a szar - nyílt tágra a szeme.

- Ugye? Kyle-tól kaptam tegnap este.

- Valentin-napra? - röhögött fel.

- Igen - bólintottam. - Basszus hang! - kiáltottam fel, amikor a kálákra pillantottam.

- Mi van?

- A liliomokat Kyle-nál felejtettem - szomorodtam el.

- Kaptál liliomokat is? - lepődött meg Scar.

- Az semmi. Az összes kaja rózsaszín volt, a hálót úgy rendezte be, hogy ott együnk, így Chicagóra nézett az asztalunk, kaptam még egy csokor liliomot és a telefont is. És azt mondta, hogy minél jobban próbált nem romantikus lenni, annál inkább az lett. A bejárónője csinálta meg a menünket. És van saját dalunk, a Still falling for you, és nagyon kényelmes az ágya. És megkaptam a pulcsiját - kaptam le a kabátom, hogy bebizonyítsam.

- Úr isten. Egyetlen estére engedtelek el.

- Hát nem óriási? Egy este alatt ennyi minden történik velem, ha Kyle közelében vagyok.

- Ez tényleg óriási - forgatta a szemét.

Három órán keresztül vártam, hogy szóljak neki, ideje indulnunk, addig próbáltam lekötni magam, de az agyam annyi felé zakatolt, hogy végül kimentem a konyhába, és elkezdtem sütni a sütit Kyle-nak. A lakásban található tepsiket mind felhasználtam, mert három tálcányit Kyle-nak készítettem, és a maradék egyet pedig gondoltam elkészítem a bulira.

- Scarlett. Menj, és készülődj, mert egy órán belül el akarok indulni Chadhez - nyitottam be a szobája ajtaján.

- Minek nekem egy óra a készülődéshez?

- Azért, mert te leszel az ünnepelt, és jól kell kinézz - forgattam a szemem.

- Értem - kelt fel az ágyból.

Megvártam, amíg meghallom a zuhany zubogását, és csak azután kezdtem el lehurcolkodni a kocsiba. Pont akkorra végeztem, mire Scarlett teljes puccban kijött a fürdőből.

Korallrózsaszín és menta zöld blúzt vett fel, hozzá egy feszülős bőrgatyát, és egy fekete magassarkút.

- És most?

- Most letusolok én is - mentem be a fürdőbe.

Törcsibe burkolózva álltam meg a szekrényem előtt, és azon tanakodtam, hogy milyen ruhát vegyek fel. A szekrényemben csüngött a Halloween partin viselt piros ruha, egy fehér, a zöld, amit karácsonykor vettem fel, egy pink és egy világoskék. Végül a kékre esett a választásom. Felvettem hozzá egy nejlonharisnyát, meg egy fekete lakkcipőt, és kimentem a konyhába.

LélekdokiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang