Kedves Melody!
A héten megkaptuk a DNS teszt eredményét - ennek egyébként a fénymásolatát mellékelten csatoltuk is. Szeretnénk megkérni rá, hogy miután elolvastad a levelet, és jól átgondoltál mindent, hívj fel az alábbi telefonszámon minket. Ha bármi kérdés merülne fel benned, azzal is nyugodtan keress, bár reméljük ebből nem lesz probléma.Előre is köszönjük:
Holly és Richard Riley.Odaadtam a levelet Kyle-nak, hogy ő is olvassa át, aztán kivettem a borítékból a másik papírt is.
Minden adatom rajta volt a lapon, az általános adatoktól kezdve, a kevésbé általánosokig, például az olyanok, mint a vércsoportom, amiről fogalmam sem volt, ami egyébként nulla negatív.
- Na jó! Nem tudom megnézni - tettem le a papírt, miután elolvastam az egészségbiztosításom számát.
- Akarod, hogy megnézzem, és elmondjam? - húzott magához közelebb Kyle.
- Nem. El akarom olvasni, csak félek.
- Mit szeretnél, mi legyen benne?
- Nem tudom. Vagyis de. Nem érdekel. Ha a szüleim, eddig is azok voltak, csak most már tudni fogom, ami nem változtat semmin se, ha meg nem, akkor ez van.
- Molly. Nem akarlak stresszelni, de ha ők a szüleid, az kábé mindent megváltoztat.
- Azért nem mindent - csúsztam le. - Olvasd el te - húztam a fejemre a takarót.
- Biztos?
- Az - bólintottam.
- Száz százalék?
- Igen! - kiáltottam fel idegesen.
- Jó. Nyugi.
Kinyúltam a takaró alól, és kezemmel a keze után tapogattam. Összekulcsoltam az ujjainkat, és idegesen szorítottam Kyle kezét.
- Mondhatom?
- Igen - húztam le a takarót, de a szemem nem mertem kinyitni.
- Nekem úgy tűnik, hogy ők a szüleid - mondta ki lassan, kimérten, tagoltan Kyle.
- Tessék? - ültem fel meglepően gyorsan.
- Olvasd el - adta oda a papírt.
Sok tudományos szöveg mellett kettő mondat volt, ami igazán érdekelt, illetve a mellékelt ábra. Igaza volt Kyle-nak. Holly és Richard Riley a szüleim voltak.
- Fel kell őket hívnom? - kérdeztem.
- Azt kérték a levélben.
- Azt mondták, gondoljam át. Nem akarom őket felhívni. Először Scarlett-tel kell beszélnem. És el kell mondjak neki mindent.
- Mindent? - kérdezett vissza Kyle.
- Mindent - bólintottam.
- A teljes igazat?
- Igen Kyle, a teljes igazságot - válaszoltam talán kicsit ingerültebben a kelleténél.
- Szeretnéd, hogy ott legyek veled?
- Nem! - kiáltottam fel.
- Jó, csak kérdeztem.
- Ne haragudj, csak olyan hülyén venné ki magát, ha te ott ülnél, mintha nem léteznék nélküled. Gondolj csak bele. És Scarlett már így is kórosnak gondolta a kapcsolatunk.
- Megértem.
- Köszönöm.
- Nem kell. Szeretnél filmet nézni, vagy inkább alszunk?
KAMU SEDANG MEMBACA
Lélekdoki
Romansa„ -... És megmondtam neked, hogy egyáltalán nem vagyok tökéletes [...] - Senki sem tökéletes, ezzel együtt kell élnünk." Melody Riley a végzős pszichológus utolsó évében a mester diplomájához szükséges gyakorlatot végzi a nagymenő, Kyle Atkins do...