Scarlett megragadta a kezem, ahogy meglátott, és rángatni kezdett, azt hajtogatva, hogy neki piára van szüksége. Erre én azt mondtam neki, hogy akkor keressen, viszont ez nem hatotta meg, és magával ráncigált.
- Itt csak sör van? - állt meg bosszankodva.
- Kötve hiszem - néztem körül. - Valahol kell lennie feleseknek is.
- Ezaz! Tudom hol. Gyere!
Megint maga után kezdett húzni, és újfent ki a teraszra.
- Az ott pezsgő? - kérdezte meglepődve, a medencére mutatva.
- Félig-meddig - válaszoltam.
- Aha. Mindegy, jó lesz nekünk ez is - nyomott le egy székre. A Twisterezőkhöz kerültünk, és egy pillanat alatt előttünk termett az első feles pohár, amit még legalább harminc, de minimum húsz követett.
Tántorogva álltam fel, amikor konstatáltam, hogy sikerült mindegyik üveget elfogyasztani. Scarlett-tel egymásba kapaszkodva indultunk el a tánctér felé. Valahonnan szerzett nekem egy szexi vérfarkast, aki félig átváltozóban volt, és vele táncoltam, amíg a cipő törni kezdte a sarkam. Leültem a legközelebbi kanapéra, és onnan néztem, ahogy Chad odamegy a szexi vérfarkashoz, és felkéri, mire az hevesen bólogatva táncolni kezd a haverommal. Majd egymásnak esnek, és eltűnnek az emeleten. Scar rájuk mutogatva, röhögve odajött hozzám.
- Ne. Mondj. Semmit - intettem le.
- Na, majd a kövi jobb lesz - rángatott vissza, és ezúttal Elvis Presley karjaiba adott. Kicsit furcsálltam, mert miért nem Marilyn táncolt Elvisszel, de aztán feladtam a gondolkodást, mert az agyam is azon a szinten volt. Megszűnt a többirányú koncentrációs képességem, és csak arra tudtam összpontosítani, hogy hogyan rakjam a lábaim ahhoz, hogy ne zúgjak el.
A zene gyorsult, és a One Direction Midnight Memories című számára még többen lettek körülöttünk. A fejünk felett megjelent Hillary Clinton, aki önfeledten tömegszörfözött, és a fiúk pedig önfeledten tapizták a fenekét. Vágyakozva Elvisre néztem, aki kacsintott, majd felemelt, és már úsztam is. Mellettem megjelent Scarlett is, aztán lepacsiztunk Clintonnal, és tovább úsztunk. Az erkélyajtónál értem földet, és a medencére pillantottam. Fél perccel később odaért hozzám Scar is.
- Bele akarok ugrani! - kiáltottam artikulálatlanul.
- Ahhoz nekem még kell pia! - válaszolt.
- Nekem is - vigyorogtam.
Elindultunk a konyhába, ahol örömmel észleltük, hogy megkerültek a röviditalok is. Három vodkát lehúztunk, aztán még hármat. Scarlett felvont szemöldökkel nézett rám, én meg bólogatva elindultam a terasz felé.
- Várj - álltam meg. - Én onnan akarok beugrani - mutattam az erkélyre, ami a medence felé lógott.
- Jó! - csillant fel a szeme.
Visszamentünk, felrohantunk a lépcsőn, és a folyosóról nyíló erkélyajtóhoz léptünk.
- Helyet kérünk emberek! - kiabált Scarlett, aztán lehúzta a ruhájának a cipzárját, ledobta, ugyanígy tett a parókájával is, felmászott az alacsony korlátra, és elugrott. Beleesett a medencébe, aztán ott is maradt. Szerencsére fél perccel később üvöltve, elkenődött sminkkel felbukkant. Mindenki őt éljenezte, aztán következtem én. Levettem a ruhát, és elvetődtem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lélekdoki
Romansa„ -... És megmondtam neked, hogy egyáltalán nem vagyok tökéletes [...] - Senki sem tökéletes, ezzel együtt kell élnünk." Melody Riley a végzős pszichológus utolsó évében a mester diplomájához szükséges gyakorlatot végzi a nagymenő, Kyle Atkins do...