Andreìa
— Która szminka będzie mi lepiej pasować? Nie mogę się zdecydować — zapytała mnie Mia.
Był piątkowy wieczór i obie siedziałyśmy w jej pokoju, szykując się do wyjścia na imprezę.
— Myślę, że będziesz wyglądać obłędnie z czerwonymi ustawi.
— Czyli klasycznie — stwierdziła, odkładając drugą pomadkę.
— Jak ci się podoba? — zapytałam, wykonując ostanie pociągnięcie pędzla po mojej twarzy i przeglądając się w lusterku, aby ocenić efekt swojej pracy.
Na mojej skórze nie znalazło się wiele produktów, ale zazwyczaj preferowałam naturalny i kobiecy makijaż. Ponieważ byłam przyzwyczajona do ciepłego klimatu, który panował w Brazylii, wolałam nie nakładać na moją skórę zbyt dużo ciężkich kosmetyków, które tak czy inaczej spłynęłyby z mojej twarzy.
— Wyglądasz świetnie. Lucas padnie na twój widok.
— Bez przesady — odparłam zawstydzona jej słowami.
— Mówię poważnie An. Będzie się ślinił na twój widok. Już to widzę — zaśmiała się Mia.
Postanowiłam zignorować dalsze słowa dziewczyny i tylko machnęłam ręką dając jej znak, aby zaprzestała dalszej dyskusji na ten temat. Wzięłam do ręki buteleczkę swoich ulubionych perfum, które rozpyliłam na skórze, a w pokoju uniósł się ich charakterystyczny kwiatowy zapach, który uwielbiałam. Ten zapach zawsze dodawał mi pewności siebie, wyrażał on moją romantyczną naturę, a jednocześnie nie brakowało mu charakteru.
Gdy byłam już gotowa do wyjścia, wyszłam z pokoju Mii i podeszłam do ogromnego lustra, które wisiało na ścianie w przedpokoju. Postanowiłam zrobić sobie zdjęcie. Od razu wrzuciłam je do relacji na moim Instagramie, dodając podpis:
#readyforparty
Po opublikowaniu relacji spojrzałam na zegarek zaskoczona. Dochodziło już w pół do dziesiątej.
— Musimy się pośpieszyć, Lucas ma po nas podjechać za niecałe pięć minut — krzyknęłam do dziewczyny, która jeszcze szykowała się w pokoju.
— Już idę — powiedziała po chwili wybiegając na korytarz i w pośpiechu zakładając buty.
W tym samym momencie odezwał się mój telefon.
— Lucas już czeka — powiedziałam, odczytując wiadomość od chłopaka.
— Nie zrobiłyśmy sobie nawet wspólnego zdjęcia — odezwała się rozżalona.
Gestem dałam znać brunetce, aby podeszła do mnie i szybko pstryknęłam nam kilka zdjęć.
— Zrobimy sobie więcej fotek w klubie — powiedziałam, ciągnąc dziewczynę do wyjścia.
CZYTASZ
Miłość bez granic [ZAWIESZONE]
RomanceAndreia to zwykła dziewczyna, która przyjeżdża do słonecznego LA, aby spełnić swoje marzenie. Charyzmatyczna i zbuntowana Hayley to jej zupełne przeciwieństwo. Co połączy te dwie z pozoru zupełnie różne dziewczyny? Jak potoczy się ich historia? Te...