Hailee Cyinthia Lonsdale je djevojka koja je sama od svoje četrnaeste godine. Nakon što je izgubila majku u saobraćajnoj nesreći (ili joj je bar tako govorio njen otac), o njoj se brinula baka koja zapravo nije bila u stanju brinuti se ni za sebe. Nakon što i bespomoćna starica umire, Hailee napušta kuću a time i oca kojega više nije vidjela. Sada, sedam godina kasnije, mlada djevojka je pronašla novu porodicu na ulicama New Yorka, koja možda i nije tako tipična. Pridružila se grupi uličnih izvođača koji se nazivaju C.O.P. i sa njima je već četiri godine.
Oni izvode razne plesove, vratolomije, bitboksovanje ali na poseban i njima jedinstven način. Niko nikada nije vidjeo lice niti jednom od članove te grupe. Sve što mogu o njima da kažu je da se sastoje od oba spola i da znaju šta rade. Dobro uvježbani, uvijek sa drugačijim preformansom uspijeli su oduševiti i privući pažnju, kako stanovnika New Yorka tako i turista.
C.O.P. postoji već 8 godina i svake godine primaju samo dva nova člana. Gina, djevojka koja je sada Hailee-ina najbolja prijateljica, vidjela ju je kako nastupa u jednom parku te je pozvala da dođe na audiciju što je Hailee i uradila. Dugo joj je trebalo da se navikne na način rada ove grupe ali sada niko ne bi rekao da nije tu od početka.
Justin Cox je tipičan dvadesetpetogodišnji biznismen iz velikog grada koji tačno zna šta želi u životu i kako do toga da dođe. Od svoje šesnaeste godine brinuo se za svoju majku i brata, nakon što ih je otac napustio. Od štrebera koji je bio dobar sa brojevima došao je do titule najpoželjnijeg New Yorškog neženje i jednog od najboljih i najbogatijih biznismena u zadnjih 50 godina.
Cox Corporation ima 7 poslovnih centara širom Sjedinjenih američkih država i Evrope, koji zapošljavaju preko 2000 ljudi, i čija se godišnja dobit može zaokružiti na 500 miliona dolara.
Justin, kao i većina poznatih biznismena ima jednu tajnu za koju se nada da neće biti otkrivena. Naime, Justin ima mnogo problema sa odbijanjem. Nakon što ga je odbio i zaboravio rođeni otac, potom ljudi koje je smatrao prijateljima, Justin je obećao sam sebi da se to više neće desiti. Da ga niko neće tako zaboraviti i odbaciti.
Kada sreće djevojku koja čini isto što i ostali ljudi koje je sreo u životu, on se gubi u svijetu opsesije da joj dokaže da je vrijedan njene pažnje i ljubavi. Sve ostalo pada u drugi plan, i njegova opsesija dovodi ga do stanja u kojem je spreman uraditi bilo što. Doslovno, bilo što.
Da li će Justin moći dokazati svoju vrijednost?
A/N
Znam da je ovo kratko, ali to je samo prolog da vam dadne generalnu ideju o čemu se radi. Nemojte misliti da će on biti opsjednut' njome ili nešto, jer neće definitivno. Ostavite vote/komentar da znam da li vam se sviđa :)
YOU ARE READING
C.O.P.
Fanfiction"U meni nije ostalo mnogo, moram te imati. Cijeli svijet mi se može smijati ali to mi je beznačajno. Moja duša zahtjeva tebe i, ili će te dobiti ili se smrtonosno osvetiti." "Ti nisi normalan. Ali činjenica da sam se ja zaljubila u opsesivnu osobu m...