In aerul cald de vara, intinsa pe iarba, sub luna stralucitoare, incercand sa numar stelele si sa le dau cate un nume. Este perfect, dar mai perfect decat atat este ca el este cu mine, chiar langa mine tinandu-mi mana untr-a lui. Imi indrept privirea spre ingerul meu observandu-i toate trasaturile superbe. Fata ii devine si mai luminoasa in timp ce zambeste cerului. Isi intoarce si el privirea spre mine si isi apropie fata din ce in ce mai mult, capturandu-mi buzele intr-un sarut lent si perfect. Ne desprindem din sarut razand, iar el imi arata cu mana spre cer.
El: Frumoasa mea, imi spune dupa ce imi da o suvita rebela dupa ureche. Uite, o stea cazatoare. Pune-ti o dorinta, imi spune cu cel mai adorabil glas posibil.
Eu: Gata, tu? Ii spun imediat ce mi-am pus dorinta in cap.
El: Hmm, eu nu mi-am pus, dar tie ti s-a implinit? Imi tine cu mana dreapta spatele, mangaindu-l usor.
Eu: Da, ii spun pe cel mai seducator ton pe care pot sa il fac. Ma urc peste el si il sarut salbatic, buzele noastre purtand un razboi de conducere. Nici nu am observat cand el a ajuns deasupra mea. S-a dezlipit din sarut , gafaind amandoi si cerand aer.
El: Off, cat te pot iubi eu. Aceste mici cuvinte au facut ca inima sa imi bata cu putere. Dar trebuie sa plec! Tristetea si-a facut loc pe fata lui.
Eu: Stai! De ce? Spun panicata incercand sa il tin langa mine.
El: Nu putem avea o relatie. O lacrima calda mi-a umezit obrazul, fiind urmata de multe altele.
Eu: De ce? Eu sunt indragostita de tine, spun exasperata ridicandu-ma in picioare la fel ca si el.
El: Stiu iubito, spune cu tristete si imi sterge lacrimile. Inca nu inteleg de ce daca stie acest lucru vrea sa ma paraseasca.
Eu: Nu pleca! Nu ma parasi. Tip, dar in zadar ca el se pierde in ceata densa. Te iubesc, nu ma lasa. NUUU! Deschid usor ochii, fiind zdruncinata de cineva.
Calum: Vanessa?! Oh, doamne insfarsit te-ai trezit si nu mai tipi ca o descreierata. I-am aratat o privire fioroasa care l-a facut doar sa chicoteasca. Il amuza?
Eu: Sa vezi ca o sa te amuze cand o sa te concediez. Nu ma baga in seama si dupa ce inchide geamul, ia o carpa si incepe sa imi tamponeze fruntea care avea bromboane de transpiratie. Eu sunt aici de decor sau ce? Ii spun cat de rece pot eu, incercand sa il sperii, dar se pare ca nici de data asta nu functioneaza.
Calum: Despre ce era visul? Intreaba calm in timp ce lasa carpa pe noptiera de langa pat. Se uita la mine serios asteptand un raspuns. Nu il cunosc pe tipul asta de mult timp, dar pot sa jur ca nu ii sta in caracter sa fie serios. Dar tocmai atunci izbucneste in ras. Stiam ca nu o sa dureze mult toata chestia asta cu seriozitatea.
Eu: De ce razi clovnule? Se calmeaza putin, si dupa ce se uita la mine incepe iar sa rada ca un idiot. Spune, urlu incercand sa il fac atent.
Calum: Pa... Parhul... Ma doare burtaa. De abia vorbeste printre hohotele de ras.
Eu: Zi odata pana nu te plesnesc. Se ridica de pe pat, pozitionandu-se in fata lui si facandu-mi o poza. Imi intinde telefonulul si ma vad pe mine cu mainile incrucicate la piept, parul in toate directiile si am o fata de catelus plouat.
Calum: Cred ca ar trebui sa te pregatesti. Eu ma duc sa vad ce face Luke, imi spune in timp ce vede ca scot flacari pe nas. Omul asta vrea sa fie concediat cat mai curand.
Luke's POV
Afurisitul de Calum mi-a deranjat frumosul vis in care eram milionar si eram inconjurat de multe fete sexy, care urmau sa imi faca striptis. O sa il omor pentru asta. Ma uit nervos la el, si imediat isi pune boticul de catelus plouat.
CITEȘTI
My boss ~ Luke Hemmings
Fiksi PenggemarVanessa Winter este cea mai reusita femeie de afaceri, si tot odata fiica presedintelui. Cand afla ca servitoarea ei personala are o aventura cu iubitul ei, Ashton Irwin, decide sa isi caute un nou servitor, Luke Hemmings. Datorita comportamentului...