Capitolul 5

2.8K 176 3
                                    

          Ma indrept spre camera mea, cand aud niste chicoteli, venind de undeva din partea stanga. Ma indrept inspre sursa, si vad ca zgomotul se aude dintr-o camera, care spre norocul meu, usa este intredeschisa. Mai imping usor usa, in asa fel incat sa pot sa vad ce se intampla inauntru. Am ramas cu gura deschisa cand am vazut ca peste tot erau fulgi de perna. Cand ridic privirea il vad pe Luke si pe fata aia satena care, cum o chema, Emma? Amm Emily, parca... Aaa, da... asa e, Emily o cheama. Se bateau cu pernele, care erau pe jumatate goale. Amandoi pareau ca se distreaza, avand gura pana la urechi.

          Cand Emily aia, voia sa ii dea din nou cu perna in cap, Luke ii prinde mainile, intorcand-o cu spatele la el. O prinde de talie, prefandu-se ca o arunca pe jos, ea tipand din tot manunchii, inca nedisparundu-i de pe fata zambetul ala. Imi provoca greata si nu stiu de ce. Luke o trange in brate inca razand. O ridica usor de la sol si o invarte. Eram nervoasa. Foarte nervoasa. Am vrut sa tip la ei, dar mi-am dat seama ca e treaba lor ce fac. Ma intorc si merg pana ajung in camera mea, unde ma bag direct in dus.

Luke's POV

          A plecat din birou si m-a lasat singur. Cee? Doar atat pe ziua de azi? E deabia 8 seara. FUCK! Sigur acum planuieste metoda cea mai umilitoare ca sa ma concedieze. Ies din birou si vreau sa ma linistesc putin, iar cea mai buna metoda acum este sa imi dau cu apa rece pe fata. Voiam sa ma duc la baia din casa mea. Ce ciudat suna CASA MEA! In orice caz, am decis sa merg la o baie din casa Vanessei, asa poate mai cunosc si eu casa.

          Urc scarile, dar tot nu stiu unde trebuie sa ma duc. Offf, ii trebuia ei viloaie. Se lauda ca e bogata, ce sa spun? O usa e intredeschisa, si vad o umbra umbland de colo colo. Hmm, ar fii mai bine sa intreb unde este dracu baia aia. Mai deschid putin usa, iar in fata mea, sta cu spatele o fata firava, cu parul saten si varfurile blonde. Emily. Ma duc pe la spatele ei, ii pun mainile la ochi, si o intreb jucaus....

Eu: Cine crezi ca este? Zambetul i-a aparut pe buze instantaneu. Sper ca m-a recunoscut de are asemenea reactie.

Emily: Ammm... Kyle? Spune cat de serios se poate. M-am intristat brusc, scotand un oftat puternic si eliberandu-i ochii. Luke! Spune jucaus. Tu chiar nu stii de gluma, pacaliciule? Spune toate astea pana sa se intoarca, oferindu-mi cel mai dragut zambet pe care l-am vazut vreodata.

Eu: Hmmm, pentru o secunda m-ai pacalit si am crezut cand ai spus ca este iubitul tau si.... Nu ma mai lasa sa termin ca imediat devine serioasa si intreaba nedumerita...

Emily: Cinee? Kyle nu este iubitul meu. Este fratele meu spune izbucnind in ras.

Eu: Frati? N-as fi cre... Nu am reusit sa termin propozitia, pentru ca in secunda urmatoare Emily apuca o perna si mi-o da in cap tipand.

Emily: Asta este ca sa te inveti sa nu mai tragi concluzii fara sa ma intrebi si pe mine, spune razand incontinuu.

            Aa, da? Joaca dur? Bine, bine! In secunda urmatoare am apucat si eu o perna si am inceput sa ii dau cu ea in umar. Se uita cu o fata la mine, spunandu-mi din priviri ca "am cerut razboi" si cu zambetul prezent pe fetele amandurora, am inceput sa ne batem cu pernele, asa de tare incat le-am si rupt, provocand o ploaie de fulgi. Era pregatita sa ma mai loveasca odata, dar ii prind mana, usor ca sa nu o ranesc, o intorc cu spatele la mine, dandu-i drumu la mana si prinzandu-i talia prefacandu-ma ca o arunc jos.

Emily: Luke! Luke! Nu, nu! Luke, inceteaza! Tipa cu disperare si isi incolaceste bratele de gatul meu.

          O trag intr-o imbratisare si o ridic usor de la sol invartind-o usor. Ce ras cristalin are. O pun jos si ne uitam unul in ochii celuilalt atat de intens. Fara sa vrem, incepem sa ne apropiem usor unul de altul, dar cand eram la 5 cm, isi pune palma pe toata fata si ma impinge mai incolo neincetand sa rada.

My boss ~ Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum