Capitolul 25

2K 126 53
                                    

Vanessa's POV

Nu imi vine sa cred ca fac asa ceva. Cam asa ar trebui sa arat cand il ascult pe Cal? Cu pijamale roz cu iepurasi, sosete pufoase, parul prins intr-un coc dezordonat, stand pe pervazul geamului plangand si uitandu-ma la locul unde trebuia sa fie parcata masina fostului meu iubit. Fost iubit?! Ohh doamne, cum de s-a ajuns la asta?? Nu am aratat in viata mea asa de jalnic. Parca sunt fata dintr-un film prost care plange dupa iubit. Scot un oftat puternic, ma duc in pat si iau o perna in brate.

Se pare ca acum e pasul ala cand sunt nervoasa si decat sa imi vars nervii pe altceva, mai bine ma razbun pe perna. O iau in brate si o lovesc cat de tare pot, iar la urma cad epuizata cu capul pe ea. Doamne cat de jalnica am ajuns. Unde dracu e Cal?! M-am saturat sa il astept? Cat ii ia sa aduca niste servetele?! Se aude un batut slab la usa si sper din tot sufletul ca e Calum.

Eu: Oh Cal, cat ti-a luat sa aduci niste afurisite de serv... Nu termin fraza cand ridic capul si vad cine este in fata mea. Blondul!! Dintre toata lumea blondul trebuia sa fie? Lui trebuia sa ii par cea mai autoritara nu vulnerabila.

Luke: Imi pare rau, dar nu este Cal! Umm... Pot sa te ajut cu ceva? Intreaba usor jenat scarpinandu-si ceafa.

Eu: Da, poti sa amani toate sedintele mele de azi! Ii spun pe acelasi ton rece cu care este obisnuit, chiar daca am ochii umflati. Se intoarce pe calcaie si cand sa iasa il aud spunand in soapta 'tot nesuferita a ramas'. Se aude din departare o voce familiara tipand.

Cal: De ce dracu o deranjezi pinguin fara minte? Insfarsit a venit.

Eu: Calll, misca-ti curul aici, ma motai sperand ca o sa il sa fac sa vina mai repede.

Cal: Ghici ce, am o surpriza pentru tine, spune intrand doar cu capul pe usa. Imi dau ochii peste cap si ii fac semn sa continue. Numai de surprize nu am chef acum. Se da la o parte lasand sa intre pe usa... Mikey? Eu vad bine sau e din cauza lacrimilor?

Mikey: Off, pitica mea spune din usa deschizand bratele. Ma ridic din pat si alerg spre el, intrand in imbratisare unde izbucnesc in lacrimi. Dupa lunga imbratisare ma indeparteaza scanandu-ma. Nu-mi place ce vad, spune aratand cu un deget de sus in jos spre mine cu un aer de diva, dar din cauza a ce s-a intamplat te iert spune si imi da un sarut pe frunte. Zambesc fals, lacrimi inca curgand pe obrazul meu lent.

Cal: Ar fi bine sa te culci daca poti, imi spune, punandu-mi mana pe spate. Dau afirmativ din cap si ma intind in pat. Baietii dau sa plece din camera, dar ii opresc la timp.

Eu: Va... Stati cu mi... Mine? Ii intreb aproape soptind printre lacrimi.

Mikey: Desigur puiut mic. Calule, las-o sa doarma pe pieptul tau, ii spune cu un aer de diva si aratand spre el. Eu vreau sa ma opun, dar ma intrerupe... Acum eu sunt seful tau, faci cum spun eu, da micuto?

Imi sterg lacrimile uscate de pe obraz si il privesc pe Calum cum se aseaza in pat si ma pune cu capul pe pieptul lui, iar Michael imi inconjoara abdomenu tinandu-ma in brate. Ma simt prinsa intr-o perna gigantica si pufoasa, dar nu as vrea sa schimb asta.

Cal: Apropo, nu a fost prea dragut din partea ta sa ma faci cal, spune moroconos inainte sa adoarma.

***

Eu: Nu pleca! Nu ma parasii! NU! Ma ridic brusc in fund, dar o anume forta ma impinge inapoi. Mana lu' Cal.

Mikey: A fost doar un vis iubire, incearca sa ma linisteasca stergandu-mi lacrimile.

Eu: Acelasi vis. Spun uimindu-l. Am mai avut visul asta inainte, il lamuresc, iar el se uita spre Calum cautand confirnarea care vine imediat.

My boss ~ Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum