wpis 28

212 12 6
                                    

27.09.2020

Czeeeść

Pierwszy raz od kilku miesięcy jestem w miarę szczęśliwy. Cóż się u mnie takiego stało? Otóż pogodziłem się z moją przyjaciółką. Mieliśmy małą sprzeczkę, ale ona na szczęście odważyła się do mnie napisać i między nami już jest dobrze. Cieszę się, bo zależało mi na niej. Ta kłótnia jednak dała mi wtedy dużo do myślenia i być może była dla mnie potrzebna.

Wczoraj zrobiłem cosplay. Dość biedny, zrobiony spontanicznie. Ale nie ukrywam że jestem troszkę z niego dumny.

Oglądał ktoś z was She-Rę? Jest to cosplay Catry

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Oglądał ktoś z was She-Rę? Jest to cosplay Catry. Uwielbiam ją. Ogólnie cała ta kreskówka jest świetna! Polecam serdecznie, jest dużo wątków LGBT.

Przyjechała moja ciocia również i powiedziała że załatwi mi psychologa nowego i zapisze mnie na zajęcia taneczne, aby nie być zajętym myślami o negatywnych rzeczach. Może rzeczywiście jest mi to potrzebne. Lubię tańczyć, tylko trochę boję się przy innych ludziach.

Boję się również trochę iść jutro do szkoły. Mam wrażenie, że ludzie o mnie zapomnieli i zostanę sam. Przynajmniej mam moją najukochańszą Sylwię, ona nigdy mnie nie zostawi. Znamy się praktycznie od dziecka. Byliśmy razem w przedszkolu, podstawówce i teraz w liceum. Uwielbiam ją, przysięgam.

Może jakoś to będzie. Oby dobry humor mi się tak trzymał przez dłuuugi czas.

DiaryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz