Pěkně od začatku

1.7K 37 2
                                    

Pohled Hermiony:
Už sedím ve Velké síni s Harrym a Ronem. Ginny má přijít každou chvíli.,,No a co si dělala o prázdninách Hermiono?"zeptá se poněkolikáté Harry.,,Už ses mě ptal několikrát.",,Ale ani jednou si neodpověděla."zamračil se.,,Vážně. Já měla pocit, že jsem to říkala."zamyslela jsem se.,,Že by ses zamilovala?? Zamilovaní nedávají pozor."zasměje se Dean.,,Počkat. Jak ses tu oběvil??"hlava mi to nebere.,,Sedím tu celou dobu."odpoví.,,Aha. Ne zamilovaná opravdu nejsem. Jen vyhlížím Ginny. Někde se loudá."postěžuju si.,,Ta příjde za chvilku. Ať už Brumbál mluví, mám hlad."naštve se Ron.,,To bys nebyl ty Rone."zakroutím nad ním hlavou. Jak to všechno co sní, může sníst. To nechápu.,,No a jak jses teda měla??"zeptá se mě opět Harry.,,Skvěle. Přečetla jsem za týden celou Městskou knihovnu. Takže potom jsem měla čas. Sirius se k nám nakýbloval, takže bylo veselo. Máma nadávala, jelikož jsme jí rozbily několik talířů, váz a skleniček. Táta zase mručel, když furt přepínal televizi. Takže super. Co ty Harry??"usměju se.,,Vždyť jsem to říkal ve vlaku, že nic moc."zkřížil ruce.,,A proč byl u vás Sirius??"přisedla si Ginny.,,Protože nám to oznámil. Prostě přišel a zabydlel se na půdě."pokrčím rameny. Poté si ještě povídáme o prázdninách.

Pohled Draca:
Sedím ve Velké síni. Mám hlad a Brumbál nezačne mluvit.,,Co že jsi tak podrážděný Dráčku??"zeptá se Zabiny.,,Jsem ve škole, jsem víš co a ty mi neříkej Dráčku!"kdyby to nebyl můj kámoš, asi bych ho sejmul.,,Já můžu, že jo Drackie."přisedla si Pansy. Už mi chtěla dát pusu, ale já jí zastavil.,,Ani ty ne. Pochop, že o tebe nemám zájem."naštvala mě ještě víc.,,O tebe by mohly mít zájem tak akorát Blaisovo ponožky."plácla si s Blaisem.,,Počkat, uniká mi něco??"podezíravě si je prohlédnu.,,Ne."odseknou oba naráz.,,Vy něco tajíte. Ty bys mi nikdy neřekla toto a potom by sis s ním neplácla."ukazuju na oba.,,To se snažíž čarovat bez hůlky Draco?? Víš, že to umí akorát Voldemort."sedne si Theo.,,Já se nesnažím malovat teda čarovat bez hůlky. Ti dva něco tají a nechtěj mi to říct."dupl jsem nohou pod stolem.,,Ty jseš teda drbna."zasměje se Theo.,,Já nejsem drbna."urazím se.,,Ale já mám pocit, že ve vlaku oznamovali, že spolu chodí, milý Draco."zvedne se Theo a přesedne si k Blaisovi.,,COŽE!!"zakřičím. Pak si uvědomím, že nejsem sám.,, To mi chceš říct, že spolu chodí?"vražedně se podívám na Thea.,,Máš poslouchat Drackie."řekne Pansy.,,A proč si mě chtěla teda políbit, když máš kluka?!"nadzvedl jsem obočí.,,Rádi tě štveme."řekne Blaise.,,Theo?"promluvím na něj. Nereaguje.,,Theo?!"trošku přísněji. Nic. Tak do něj strčím a on spadne.,,Co blbneš Blaisi, já teť jedl."hrabal se ze země.,, Jak jsi mohl jíst?? Není tu jídlo. A proč koukáš někam pryč.",,Já nekoukám."vytáhne knihu a čte si. To je znamení, že se s náma prostě bavit nechce. Je jak Grangerová. Počkat, ještě jsem jí neviděl, že by už nekazila toto ovzduší. Dobře, byl bych rád kdyby tu byla, je hezká, ale to nikdo neví. Nesmím se zamilovat do ní a tak jí nadávám do šmejdů. Takto jí od sebe odháním. Alespoň se snažím.,,Pokom se rozhlížíš??"zeptá se Pansy.,,Po nikom."už jim nevěnuju pozornost.

Pohled Hermiony:
Bavili jsme se a po chvíli přišel Brumbál.,,Vítám Vás některé poprvé, jiné podruhé či poněkolikáté. Mám pro šestý a pátý ročník překvapení, ale nejdřív základní věci. Primusem se stane Sebastian s Mrzimoru a primuskou Amelia s Havraspáru ze sedmého ročníku."dopověděl Brumbál. Teť chodili ke klobouku, kde byly rozdělení malý děti.,,Tak než začenete jíst, chci Vám říct dobrou chuť, ale ještě předtím bych prosil, aby po večeři zůstal pátý a šestý ročník. Dobrou chuť."objevila se jídla na stole. Dala jsem si trochu těstovinovího salátu. Ron mezitím spořádal hromadu jídla. Poté začali odcházet mladší a starší žáci. Už jsme tu zůstali jen mi.,,Tak když jsme tady, chci vám říct, že celý rok budete mimo školu s určitými učiteli. Se Snapem, Minervou, Hagridem a Siriusem Blackem."počkat. Sirius s náma bude.,,Budete mít různé programy. Uvidíte sami. Koleje budou Nebelvír a Zmiozel spolu. Poté Havraspár a Mrzimor spolu. Víc se dozvíte v průběhu."mohly jsme odcházet. To je zajímavé.

Pohled Draca:
To snad nemyslí vážně. Celý den mít u sebe Grangerovou. To bude něco.,,Ještě bych zapomněl. Příští týden opouštíte školu."poté Brumbál zmizel. No to bude bezva.

Tadá, mám tady další příběh. Omlouvám se za chyby v celé knize.
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat