Voldy dědečkem

550 30 18
                                    

Pohled třetí osoby:
,,Dobře, dám ti ještě dobrůtku, ale nesmíš to říct tatínkovi a mamince."řekl dříve obávaný Lord Voldemort své milované vnučce Rose. Ta se jen smála. Vyndal si z baťohu, který teť nosí všude, pytlík kyselích žížalek.,,Na, ale nesmíš to rodičům říct."opět jí zopakoval. Malá holčička, s blonďatýma vláskama po tatínkovy, kývla hlavou na souhlas. Rychle si od něj převzala dobrotu a už jí  ládovala.,,Luciusi, neviděl si pytlík kyselích žížal?!"křičela Narcisa po domě na svého manžela. Voldemort u nich zůstal a Draco s Hermionou nakonec taky.,,Co že jsem měl vidět?!"křičí odněkud Lucius Malfoy.,,Kyselé žížaly."zopakuje jeho milovaná manželka.,,No, po dešti na zahradě najdeš miliony žížal. Tak počkej a budou tam."odpověděl její manžel.,,No Tome!!"zakřičela Narcissa rozhodně o dvě oktávy výš.,,Víš, že to nesmí."zhrozí se.,,Já vim. Ale ona tak roztomile koukala. A měla takové roztomilé očíčka."rozplýval se Voldemort.,,To je sice hezké, ale znáš Draca."vyšla Narcissa k malé Rose s hnědéma očkama po mamince.,,Jo já vím."naštval a mračil se Voldemort.,,Tati, neměl by jsi se mračit. Budeš mít vrásky."zasmála se Hermiona. Když promluvila, malé Rose se rozsvítili očíčka.,,Mama mama."leze po čtyřech za maminkou.,,Copak ti to děda dával beruško."promluvil na Rose její tatínek.,,Tata tata."zasmála se Rose. Sedla si a začala rozhazovat ručičkama a něco horlivě rodičům vysvětlovat.,,Já. Jak tě to napadlo?"podivil se Voldemort.,,No, nevim kdo jí furt strká sladký."upozorní ho Draco.,,Ale vždyť ona kouká tak roztomile. A je ňuňu."rozplýval se dál Voldemort.,,Tak tohle, že byl ten obávaný čaroděj, který skoro rozpoutal válku?"šeptl do ucha Hermioně Draco.,,To víš, se změnil."usmála se Hermiona.,,A deda papa mnamna."dobreptala malá.,,Počkej co? Děda tě papal?"zasmál se Draco a klekl si k Rose. Ta se začala smát.,,Tobě to přijde k smíchu, ty potvůrko."pohladil jí po blonďaté hlavičce, kde se jemně vlnili vlásky.,,A nebo jí děda dal papat mňam mňam."klekla si k nim Hermiona.,,Ale notak. Vždyť slíbila, že to neřekne."zkřížil ruce Voldemort.,, Příště jí dej něco jinýho, než dobroty. Třeba jahody."řekne Draco. Zvedne Rose ze země a stoupne si. Jeho manželka totéž.,,Vážně tati, někdy jí dáváš až moc dobrot."upozorní ho Hermiona.,,No dobře."odnaštve se Voldemort.,,Vysvětlíš mi Narcisso, proč jsi chtěla nějaký ty žížaly?"vlítne do místnosti Rose druhý děda, Lucius.,,Jaký žížaly?"zeptala se jeho manželka. Ostatní je pozorovali.,,No ty na zahradě. Doufám, že ti jich stačí  sedm, víc jsem nenašel."podá jí pytlík s žížalama.,,Luciusi, co to plácáš?"nadzvedne obočí Narcissa.,,No hledala si žížaly."pokrčil rameny.,,Ale jako sladkost."začne se smát Narcissa. Všichni se přidali.,,No tati, takhle jsi se obětoval."rejpl si Draco.,,Deda Luci hihi."začne se smát Rose.,,Jé, tady je moje nejmilovanější vnučka."řekne jí Lucius.,,Tak to prr. To je moje nemilovanější vnučka."ozve se Voldemort.,,A to si vzal kde?"zeptá se ho Lucius.,,Tráví se mnou více času."zvedne pyšné hlavu nahoru Voldemort.,,Já ale často pracuji."hájí se Lucius.,,Pracháme?"zašeptá Hermiona Dracovi.,,Prcháme."potvrdí. Oba utečeou i s Rose z místnosti.,, Zajímá mě, jestli se takhle budou dohadovat pořád."usmál se Draco.,,Možná."usmála se Hermione. Draco jí políbil. Malá Rose začala tleskat a dala pusinku oboum rodičům. Pak zase začala tleskat a všichni tři se vydali dál do sídla.

Tato kapitola plánovaná nebyla, ale jednu holčinu to napadlo, tak proč to nesepsat. Tady je jako Voldemort dědečkem. Doufám, že se líbila.

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat