Pohled Draca:
Jsem s Grangerovou. A mám radost. Ona sice nadšená není, ale já jo. Sice jsem od ní chtěl být daleko, ale rozmyslel jsem si to.Pohled Hermiony:
,,Rozdělení chatek. Spíše pokojů. Na pokoji číslo tři jsou slečny Grangerová, Weaslyová a Láskorádová.Na pokoji číslo čtyři je Nott, Zabiny a Malfoy. V pokoji dva je Potter, Weasly a Longbotton...."dál jsem neposlouchala. Když domluvil, šli jsme na pokoje. Když jsme vešly s holkama, uviděly jsme tři postele. Každá v jiném koutě. Lenka šla k modré postely, ktera byla u žluté zdi. Ginny sla k červené postely se zlatožlutou stěnou. A na mě zbyla zelená postel u červené stěny. Jakmile každá byla u své, pokoj se rozdělil na tři menší pokoje.,,To je hustý."řekla první Ginny.,,To jo."souhlasila jsem.,,Wow, podívejte."zavolala nás Lenka.,,Co to je??"zeptala se Ginny.,,Další místnost. A je velká. A tady si můžete určovat, jestli to bude dohromady nebo ne."vysvětlila Lenka.,,To je hustý."řekla Ginny.,,A já mám nápad."řekla jsem oboum.,,Jaký??"vyhrkla Lenka.,,Dneska si udělame přespávačku s popkornem a filmem."usmála jsem se, když obě dvě začali pištět radostí.,,Jo, to beru."naráz řekla Ginny s Lenkou.,,Dobře, ale já se dozvěděla, že tu mají knihovnu, takže pápá."zamávala jsem. Ještě jsem slyšela Ginny říct, ,,Ta si nedá pokoj."a Lenka jí na to řekla, ,,Vždyť je to hezké. Ty zase hraješ Famfrpál."pak jsem nic neslyšela. V knihovně seděl Theo.,,Ahoj Theo."pozdravila jsem ho. Jsme kamarádi asi od začátku prázdnin, kdy Theo byl s rodiči v mudlovském Londýně.,,Ahoj Herm. Taky ses dozvěděla, že tu mají pátou největší knihovnu?"zasmál se Theo. Já si sedla vedle.,,Jo. A těšila jsem se. Co čteš??"snažila jsem se přečíst název.,,Pýcha a Předsudek. Jak si mi doporučila. Je to fakt úžasná knížka."zasní se Theo.,,A hlavně jak je taková jiná. Nebo mě to příjde. A prostě je nejlepší, jak hraje na klavír falešně a on jí řekne, že hrála krásně."zachichotal se.,,Přesně. Potom má sestru, která hraje úžasně na klavír a ona chce, aby jí zahrála."rozpovídali jsme se o té knížce.,,Ahoj lidi, o čem je řeč."přišel Zabiny.,,Čau Blaisi.",,Nazdar Zabiny."pozdravila jsem.,,Snad jenom Blaise né?"poplácal mě po rameni.,,Jo jasně."řekla jsem.,,Jakto, že nevim, že se spolu bavíte??"zeptal se Blaise a posadil se naproti.,,Jsme kamarádi. Od začátku prázdnin. Víš, jak jsme byly v Londýně. Já šel do knihovny a tam byla Hermiona. Potom jsme se spolu bavili a jsme kamarádi."pokrčil rameny Theo.,,Jo, přesně."přitakala jsem.,,Tak já se k vám přidám."řekl Blaise.,,Dobře."řekla jsem.,,Tak jo Mio, asi se o knížce budem bavit jindy, jinak nás Blaise bude otravovat."zasmal se.,,Jasně."odpověděla jsem.,,Takže jak ti říkají?"zeptal se Blaise. Byla to divná otázka, ale nevadí.,,No Hermiona, Herm, Mia, Mudlovská Šmejdka, Grangerová, Šprt a občas Mióna. Proč?"zeptala jsem se.,,Musím mít pro tebe originální přesdívku."pokrčil rameny.Jaká to asi bude??
Teas🐇 a Mika🐍
ČTEŠ
Výmysl pana ředitele
FanficMezikolejní vztahy nejsou úplně skvělé. Hlavně u Zmiozelu a Nebelvíru. Proto budou celý školní rok pryč. Co mezitím zjistí Hermiona? Co ona a Draco? Bude válka? _______________________________________ Píše jí: Mika🐍 Teas🐇 K...