Živý sen

560 23 0
                                    

Pohled Hermiony"
Probudila jsem se spocená. Zase ten divný sen. Vzala jsem si mikinu, kterou jsem Dracovi ještě navrátila a vydala se za Snapem. Zaťulala jsem na kabinet.,,Severusi??"zeptala jsem se.,,Co se děje??"zeptal se.,,Měla jsem divný sen."řekla jsem pravdu.,,Na to už jsi velká."odpověděl.,,Ale tenhle sen mám poněkolikátý. A jako by to nebyl sen. A navíc, jsi tam i ty."ukázala jsem na Snapea.,,Povídej."pobídl mě.
*Sen*
,,Baf!"vylekala holčička, která jsem byla já Snapea.,,Strýčku Seve??"zeptala jsem se.,,Ano?"zareagoval.,,Kdy příjde tatínek?"už jsem se na něj těšila.,,Za chvíli. Tet jdi spát."přikryl mě. Ráno jsem  se probudila.,,Ahoj tati."řekla jsem.,,Ahoj Mio."odpověděl. Otočil se a tam stál Voldemort.,,Musím ti něco říct."klekl si ke mě.,,A co??"zeptala jsem se.,,Až bude pro tebe být semnou bezpečno, najdu si tě."nechápala jsem to. Všechno to pozoroval Snape.,,Mě neznáš. Tvoje maminka tě má ráda. Tvůj tatínek tě má rád. Jsi s nimi od mala. Vychovali tě."poté se dotkl mé hlavy a tam proudili vzpomínky. A ty vzpomínky byly s rodiči. Pak jsem spadla do spánku.,,Už jdi Severusi."řekl Voldemort.,,Ke komu jí dáte můj pane??"zeptal se.,,To ti neřeknu. Kdyby jsi jí potkal, mohlo by se vše pokazit. A to nechci."zvedl mě do náruče. Najednou tam už Snape nebyl. Stáli jsme před mím domem. Zaťukal a otevřela mamka.,,Jsem zde. Má falešné vzpomínky. Tady máte fotky. Teť mi dejte lahvičku, ať zapomenu na vaše jméno."rozkázal. Moje máma si mě vzala do náruče. Voldemort něco vypil.,,Mám pět minut. Vychovejte jí jako hodnou holku. Mějte jí rádi. A až jednou zjistí, že je moje dcera, mám ji pořád rád. A když jí bude bolet ruka, zjišťuju, jestli je živá. Až půjde na školu, hrajte, že jste nevěděli, že nějaká kouzla existují. Mám tě rád Mio."políbil mě na čelo a zmizel.,,Odteť budeš Hermiona."řekla moje mamka.
*konec snu*

,,Přesně takhle odešla Mia. Určitě jsi jeho dcera. Zítra tam půjdem. On tě pozná pomocí kouzla."řekl.,,Dobře."šla jsem zase spát.

Pohled Snapea:
Musim mu poslat dopis. Vzal jsem pergament a napsal. Asi jsem našel vaší dceru. Zítra jí přivedu můj pane. Vy zkusíte to kouzlo, které vás ujistí, že je to ona. S pozdravem Severus Snape.
Poslal jsem sovu. Chvíli jsem čekal, až příjde dopis. Souhlasil.

Když nad tím přemýšlím, nevyřešilo se to s Malfoyem.🤔🤔
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat