To jsou sušenky

605 27 0
                                    

Pohled Hermiony:
Chvíli tam seděl a přemýšlel. Pak se narovnal.,,Budeš Miňonka."řekl hrdě.,,To jsou sušenky. Jsou hrozně dobrý."řekla jsem.,,Blasi, proc se bude jmenovat po sušenkách??"zeptal se Theo, kterému to nedávalo smysl.,,To je originalita, kterou nechápeš."máchl rukou do prázdna.,,Já!"ukázal na sebe Theo.,,Já toho chápu hodně."dal ruku na stůl.,,A co třeba??"provokoval ho Blaise.,,Treba to, že je svět mudlů fajn."prohlásil Theo. Já se usmála. To řekne málo čarodějů a kouzelníků.,,To je hezké. Ale originalitu nechápeš."stojí si za svým Blaise.,,Vite co, mam nápad. Když ty budeš s náma celý měsíc číst, potom mu vysvětlíš, co to znamená."navrhla jsem. Návrh přijal.,,A začneme teť."řekl Blaise. Abych pravdu řekla, to jsem nečekala.,,Ale jakou knížku??"zeptal se Theo.,,Co třeba Leonardo da Vinci, úsměv Mony Lisy."nadhodila jsem návrh.,,Ne. Historii ne."chytl se Blaise za srdce a dělal, že má nejspíš infarkt.,,Tak něco navrhni ty."řekl Theo.,,Tak třeba tuto."sel pro knížku.,,Je to Kouzelné tajemství. To bude určitě zajímavé."podal nám knihy.,,Ok. Budeme číst minimálné půl hodiny až hodinu."řekla jsem a zahájilo se čtení.

Pohled Draca:
Když bylo vybaleno, čekal jsem na kluky. Byl tam jenom Blaise, který šel pryč. Zůstal jsem v pokoji sám. Vymyslím plán, jak zjistit, jestli mě Grangerova náhodou třeba nemiluje. Nevim jak, ale něco vymyslím.  Šel jsem ven. Potkal Snape.,,Kam jdete pan profesor?"zeptal jsem se.,,Vy víte za kym."odpověděl. Že by měl průšvih? Potom si pán Zla volá nás samostatně. Šel jsem zpátky a slyšel Blaise, jak říká, ,,Ne, historii ne."teť se určitě chytá za srdce a hraje, že má infarkt. Tak jsem je spehoval. Ale nakonec jsem šel směr pokoj.

Pohled Snape:
Jsem u pana Zla.,,Jsem zde pane."oznámil jsem mu.,,Výborně. Mam pro tebe úkol. Moje dcera nejspíše chodí do Bradavic. Chci, abys jí našel."zadal mi úkol.,,Mám typ pane. Víte, že se dala k mudlovským manželům a zfalšovali fotky. Takže si bude myslet, že je mudlorozená."přistoupil jsem blíže.,,Bude mít jiné jméno."řekl pan Zla.,,Řekni ten tvůj typ."čekal na odpověď.,,Hermiona Grangerová."odpověděl jsem.,,Proč ona??"zeptal se.,,Bylo na ní použito vyhledávající kouzli, které umíte akorát vy. A to jde jen na opravdu důležité."objasnil jsem mu to.,,Pravda. Hlídej jí. Možná to bude ona. Kdybych věděl kde je. A teť bude ve věku Draca."řekl pán Zla. Kývl jsem a šel. Mám jí hlídat a přijít na to.

Snape zase na  scéně.
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat