My nejsme úkryt

610 26 7
                                    

Pohled Hermiony:
Akorát je večer a já čaruju popkorn.,,Ne pustíme si Sám doma."řekla Ginny.,,Ne, já chci Psí poslání."odporovala Lenka.,,To bylo minule. Když nechceš Sám doma tak Hlavně nenápadně."řekla Ginny.,,Proč??"zeptala se Lenka.,,To je film."objasnila jsem.,,Tak jo. Ten neznám."pokrčila rameny Lenka. Takhle to je vždy. Stačí vytáhnout na Lenku film, který nezná a je vybráno. Někdo zaťukal.,,To bude Harry."vyběhla s radostí Ginny. Otevřela a on tam opravdu stál.,,Ahoj
Ginny, Lenko a Herm."pozdravil a vešel.,,Ahoj, co potřebuješ?"šla rovnou k věci Ginny.,,Nemáte náhodou náhradní zubní pastu?? My si jí zapomněli."poškrábal se na hlavě.,,Na."podala  jsem mu svojí.,,Holky mi pučí."poděkoval  a odešel. Začali jsme. Někdo zaťukal.,,Dále."rekla jsem.,,Ahoj, můžu spát u vás. Draco se steká na Blaise ani nevim proč, jelikoz mě vzbudili. Za chvíli se asi poperou a u toho být nechci."vysvětlil Theo.,,Proč by u nás měla být zmije??"zeptala se Ginny.,,Protože je kamoš."odpověděla jsem.,,Co!"vykulila oči.,,Jindy vysvětlím."mávla jsem rukou. Tak jsme zase chvilku koukali, jenže zase někdo zaťukal.,,Dále."řekli jsme zborově.,,Ahoj, ja se tu jenom schovam. Draco mě nahání."vychrlil ze sebe.,,Jasné."pokývala jsem hlavou. Rychle zavřel dveře. Tak jsme opět koukali. Zase někdo zaťukal.,,My nejsme úkryt!"zakřičela Ginny.,,Proč bych se měl schovávat??"do místnosti vešel Snape.,,Pane profesore."vykulila zase oči Ginny.,,Potřebuju mluvit se slečnou Grangerovou."čekal až půjdu. Tak jsem šla.

Pohled Draca:
Ti dva mizerové se schovavaj. Slyšel jsem  jak z pokoje, kde je Hermiona, někdo křičí, že nejsou úkryt. Takže jdu tam. Po cestě jsem viděl Snapea a Hermionu, kteří stojí venku. Tak jsem se je rozhodl poslouchat.,,Co potřebujete Severusi?"zeptala se Herm.,,Opravdu nejsi adoptovana?"to mě zarazilo.,,Ne. To by mi rodiče řekli."zkřížila ruce.,,A nemáš fotky, kdy je máma těhotná?"zeptal se Snape.,,Mam asi jednu. Proč?"podezíravě na něj koukala.,,Jelikož pan Zla ví, že má dceru. A prý je v Bradavicích. A domnívá se, že bude mudlorozená.  A tebe bolelo to zápěsti a on opravdu vyhledával v tu dobu. A z té fotky to půjde poznat."pokrčil rameny.,,Jenže to by mi rodiče řekli."zamračila se.,,Ne neřekli. Mají to zakázaný."řekl Snape.,,Dobře, zítra ti jí dám."odpověděla.,,Miňonko, pojď. Teť tam je věc, kterou chci a já nevím, co to je."rozrazil dveře Blaise.,,Neříkej jí Miňonko. To je sušenka."křičel Theo. Tak tady jsou.,,A jak si přišel na Miňonku probůh."slyšel jsem zrzku.,,No  vy ji občas říkáte Mia."asi zalezl dovnitř, jelikož nebyl tak dobře slyšet.,,Mio ti řikají?"zeptal se.,,Ano, hlavně rodiče."Snape se pousmál. Odešel.

Nevim proč, ale hrozně moc mě baví psát, jak Blaise něco řiká.
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat