Šmejdko!

689 26 0
                                    

Pohled Hermiony:
,,Počkej, ty ještě nemáš jít na vyučování??"vyjekla Ginny.,,Můžu na lektvary."usmála jsem se.,,Já chci taky.''kňučela Ginny.,,Ne, na to je Snape, tak to ne."zarazila se.,,Jdi nebo přijdeš pozdě."vyháněla jsem jí.,,Ježiš marjá. Musim běžet. Nemam tě ráda. Já tě miluju."zakřičela Ginny.,,Nápodobně."zakřičela. Ginny zamávala a odešla. Pousmála jsem se. Teť nemám co dělat. Ginny a Lenka je  na bylinkářství, Harry na věštění z karet. Tak jsem si vzala knížku a šla ke křeslu. Začala jsem číst. Otevřeli se dveře a jelikož jsem k nim seděla zády, neviděla jsem, kdo to je. Předpokládala jsem Ginny.,,Ááá!!"přistál mi asi pytel na hlavě.,,Buď ticho."ten hlas mi něco říkal. Osoba si mě přehodila přes rameno a šla. Šla asi pět minut.,,Teť budeš sticha, jinak to schytáš jak Dobby."bylo mi jasné v tu chvíli, kdo to je.,,Malfoy."zašeptala jsem. Najednou palčivá bolest na lokti. To by se ještě dalo ustát, ale začala mě třeštit i hlava. Pytel mi sundal z hlavy. ,,Lucius Malfoy."řekla jsem s nechutí.,,Hermiona Grangerová."škodolibě se usmál. Začal se přibližovat a něco ho odstřelilo. Ale nikdo tam nebyl. Byla to učebna ve škole?!,,Ty šmejdko!"naštval se. Začala jsem myslet na pomoc. Lucius se ze země zbíral asi deset minut. Najednou se rozrazily dveře.,,Pane Malfoyi, co tu děláte??"zachránil mě Snape.,,Nic."odpověděl.,,Takže jste nechtěl ublížit slečně Grangerové?"nadzvedl obočí.,,Ne."zakroutil hlavou.,,Lžete. Jestě jednou, tak řeknu Brumbálovi, že jste tady."zavrčel. Lucius zmizel.,,Vpořádku?"otočil se na mě.,,Ano. Něco ho odhodilo odemně. To jste byl vy??"zeptala jsem se.,,Ne. Já přišel teť.  Po konci hodiny asi jdi na hodiny. Tohle se nesmí rizkovat. Možná něco ví."řekl Snape. Byla jsem u něj v kabinetě, kde jsem mu to zase předělala.,,Už jste mi to zase předělala?"přisel do kabinetu.,,Nudim se."pokrčila jsem rameny.,,Mám nápad, mohly bychom si tykat. Mimo hodiny a podobně."zeptal se.,,Dobře."přijala jsem  to.,,Hermiona."natáhka jsem k profesorovi ruku.,,Severus."potřásla jsem s ním rukou.,,Už je konec. Najdi si Pottra a kamarádíčky a jděte."poručil.,,Rozkaz mami."odešla jsem.

Snape je hrdina. Tato kapitola je přepsaná snat dvanáctkrát, protoze nejdřív jí měl unést Blaise, potom Draco, Pansy. Nebo Harry na tajnou párty. A nakonec Lucius.
Teas🐇

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat