Schůze

554 26 1
                                    

Pohled Hermiony:
Zastíracím kouzlem jsem pronásledovala Voldemorta, teda otce. Když vešel do místnosti, všichni stichly.  Snape seděl po jeho pravé ruce.,,Vítejte na naší schůzi. Na konci vám řeknu jedno překvapení, které bude tajné."usadí se.,,Takže naš milý Draco Malfoy dnes nepřijde?"zarazila jsem se. Vždyť přišel s náma. Rozrazili se dveře.,,Omlouvám se můj pane. Má matka semnou chtěla mluvit."rychle přišel ke stolu. Vold..teda otec se podíval po místnosti. Zarazil se u zdi, kde jsem stála. Zašklebil se. Takže ví, že jsem tady.,,Nevadí. Paní Malfoyová je tvůj rodič. Přes rok tě pořádně nevidí, tak si chtěla popovídat."vyvalila jsem oči. Všichni vyvalili oči. Jestli to Harrymu a Ronovi řeknu, věřit mi nebudou.,,Posaď se."přikázal. Hlásil se nějaký chlap.,,Ano Notte."kývl na toho pána. Theovo otec je smrtijed? Ví to?,,A jaké to bude překvapení?"zeptal se. Volde teda můj otec, na to si asi nezvyknu, protčil oči.,,Na konci se to dozvíš."potom se zase podíval na místo, kde stojim. Přešla jsem za otce. Poznal to.,,Takže, Luciusi, co jsi dělal ve světě mudlů? Máš tam přeci zákaz, jako ostatní."podíval se po všech. Malfoy starší zbledl, jestli se to u nich dá. Asi tam byl na tajňačku.,,Jak to víte můj pane?"ošil se.,,Mam své zdroje."ušklíbl se.,,Chtěl jsem jít ke Grangerům a zjistit, jestli jim neřekla něco Grangerová."otec vypadal, že na něj skočí. Proč mu to vadí.,,Opakuji a říkám na posledy. Do světa mudlů bez mého svolení nejdete a už v žádném případě nebudete hledat Grangerovi."zněl dost naštvaně.,,Tak a teť k Dracovi."otočil se můj otec na něj. Draco zbledl.,,Jelikož Snape by to sám nezvládl, budeš hlídat jistou věc s ním."usmál se. Už vim, koho má na mysli. Mě.,,Ale já bych to zvládl."pošeptal mu Snape.,,Nene, to by nezvlád sám Draco. Ty mu budeš pomáhat."ujasnil to.,,A co budu hlídat?"zeptal se Draco.,,Spíš koho."řekl Snape. Draco a ostatní na ně koukali, jak na cvoky.

Kdo nepochopil mou myšlenku. Voldy vždy poznal, kde je, jelikož vicítí její magii.
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat