Já ztratil botu

488 22 6
                                    

Pohled Hermiony:
,,Teť si dáte rozcvičku. Poběžíte pět kiláků. Tam na vás bude čekat profesor Black. Poběžíte podél oranžovích stuhách."vysvětlil nám program Snape.,,Utíkejte."řekl. Já běžela s Dracem, Harrym a Ginny. Přes stanování se skamarádili. Po chvíli se přidal Blaise a Theo.,,Ahojte."zamával Blaise. Málem naboural do stromu.,,Ježiši."zaskučel Theo.,,Co je?"zastavil Draco.,,Ztratil jsem botu."nevinně se usmál.,,Jak si to zvládl?"nechápala Ginny.,,To bych rád taky věděl."začal hledat bodu. My mu pomohli.,,Mám jí."křičel Blaise.,,Tak ne. To je list."ozval se znova Blaise.,,Tady je."ukázal Harry na potůček.,,Zrovna tam? Jak jsi to dokázal."kroutil hlavou Draco.,,Jak jí dostanem. Hůlky má Sirius."vymýšlela jsem. Je tak uprostře.,,Co tam doskákat?"napadlo Blaise. Hned skočil na kámen. Nebo spíš skoro. Bylo to vedle. A jak se lekl, tak tam žuchl celý. A aby toho nebylo málo, stáhl tam i Harryho, kterému spadli brýle.,,Takže teť ještě v tý vodě hledat brýle."plácla jsem se do čela.,,Šla jsem pomoc najít Harryho brýle. Theo si zatim došel pro botu a taky pomáhal. Stejně jako Draco. Nakonec je našla Ginny.,,Tady."podala mu je.,,Ááá!"zakřičela jsem. Draco mě strhnul do vody.,,Hej!"neštvala jsem se. Pak začala válka.,,Vždyť máme běžet."vzpomněl si Theo. Vyběhli jsme jak nejrychleji jsme mohly. Poslední jsme nebyly.,,Kde jste? Proč jste tak mokří?"zeptal se Sirius.,,Já ztratil botu."začal Theo.,,A my jí šli hledat."pokračoval Draco.,,Ja jí potom viděl na potůčku."přidal se Harry.,,No a ja šel pro tu botu a žuchnul do vody."zasmál se Blaise.,,A mě taky schodil do vody. A ještě jsem ztratil brýle."zase promluvil Harry.,,No a my je šli pomoc najít."řekla jsem já.,,A já je našla."zvadla ruku Ginny.,,Já si mezitím došel pro botu."zase Theo.,,No a pak byla vodní válka."poškrábal se na hlavě Blaise.,,A Theo si uvědomil, že máme být tady."ukončika jsem to.,,Dobře. Tady máte hůlky."dál to neřešil.

Tato kapitola je inspirovaná přímo od nás. Jelikož jsme byli na chatě a házelo se s Královo Klacíkovou botou a spadla do potůčku. No a pak to pokračovalo nějak takto.
Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat