Pohled Hermiony:
,,S Voldym?"zvedl obočí Harry.,,Ano. Podle mě je to kravina."mávla jsem nad tím rukou.,,Mio, ale víš, že jinak nemůže vyhledávat."upozornil mě Harry.
Pohled Draca:
Na snídani nepřišla. Na žádný hodině nebyla. Nic.,,Ty jo, ten Potter a jeho podvraťačka někam mizí."řekl Blaise.,,Kdo že??"nevěřil jsem uším.,,Dobře, tak zrzka."odfrkl si Blaise. Tady má vše řád a ten je důležitý. Weaslyová je prostě zrzka a přes to vlak nejede.,,Koho furt vyhlížíš?"koukl mím směrem Blaise.,,Nikoho."osočil jsem se.,,Jasně. A ve kterém století ti to mam sežrat?? Ja jenom, že kecáš, tak abych věděl."naštval se Blaise. Ano, to je prostě Blaise.,,Šup šup. Máme lektvary."zničeho nic se u nás objevil Theo.,,Vždyť už jdem."sebral jsem si batoh a šel. Když jsme přišly, Hermiona tam seděla.,,Ona se tu bude zjevovat jak ta růžová ropucha??"zakroutil hlavou Blaise.,,Co?"nechápala Pansy.,,Protože Zabiny."řekli jsme s Theem nastejno. Do místnosti se přihnal Snape.,,Pane Malfoyi, byl bych rád, kdyby jste si sedl a nestál tu jak sudička nebo nevěsta u oltáře."oznámil mi Snape.,,On nemůže být nevěsta. On je kluk. A sudička už vůbec ne. On není Muslim. Viděl jste ho snad někdy u oltáře?? Ja teda ne."začal tam plácat Blaise.,,Pane Zabiny, nechci vám do toho vztupovat, ale pletete si pojmy. Muslim není sudička. A oltář, tam se lidé oddávají."opravil ho Snape.,,A co je sudička?"zkřížil ruce Blaise.,,Spíše, kdo je to sudička. Je to pohádková postava. A co to pletete do hodiny lektvarů."začal se rozčilovat Snape.,,Protože Zabiny."řekl jsem a sedl si.,,Tak, můžeme začít. Budeme vařit lektvar proti kocovině. Budete ve dvojicích.........Dale Zabiny a Potter. Parkinsová a Weasly. Nott a Dean. No a poslední je Malfoy a Grangerová."sedl jsem si kní.,,Proč si jen na lektvarech."ani to nezněla jako otázka.,,Protože proto."neodpověděla.,,Tak uděláme dohodu. Ty my na to odpovíš a já ti odpovim na dvě otázky. Bereš??"napřáhl jsem k ní ruku. Je to riskantní, ale za pokus nic nedám.,,Platí."škodolině se usmála.,,Snape potřeboval pomoc a já to už umim. Tak mě ředitel uvolnit."zamíchala obsah kotlíku.,,A teť já. Proč ty nesmysli Zabiny mlel?"podívala se na mě.,,Protože Zabiny."pokrčil jsem rameny.,,Nechápu."protočila oči.,,To je definice, na kterou neexistuje odpověď."vysvětlil jsem ji.,,Tak jo. A teť druhá. Hmmm."přemýšlela.,,Jsi smrtijed??"ta to řekla narovinu.,,Ano, ne."prozradit se nemohu.,,Co si z toho mam vzít?"zeptala se.,,Která ti připadá lepší?"hodil jsem do kotle nějakou kravinu.,,Ano."vztyčila hlavu.,,Ne."lhal jsem. Když jsme to měly hotové, ona odešla pryč. Tady se něco děje a nepůjde na to odpovědět ''Protože Zabiny".Tuto větu používáme hodně často ve třídě, proto je v příběhu.
Teas🐇
ČTEŠ
Výmysl pana ředitele
FanfictionMezikolejní vztahy nejsou úplně skvělé. Hlavně u Zmiozelu a Nebelvíru. Proto budou celý školní rok pryč. Co mezitím zjistí Hermiona? Co ona a Draco? Bude válka? _______________________________________ Píše jí: Mika🐍 Teas🐇 K...