Máme průser

474 22 0
                                    

Pohled Hermiony:
,,Je to dobrý napád?"ptal se nás opět Draco.,,Ano je."špitla jsem. Já, Draco a Harry jsme pod neviditelným pláštěm. Už jsme skoro u Severuse. Otevřeli jsme dveře. Víme, že tu teť není. Můj otec ho volal a vratí se pozdě. Zavřeli jsme.,,A já vždy myslel, že jsi ta vzorná."usmál se Draco.,,Jeden čas byla. Pak jsme jí s Ronem zkazili."zazpomínal Harry.,,Tak jo. Teť najdeme ten žáberník."šli jsme hledat.,,Tohle je podobná rostlina."ukázal Draco rýmovník.,,To je rýmovník. A ta není podobná."zasmála jsem se.,,Mám jí. Byla v šuplíku."vzala jsen tři kusy. Harry přes nás přehodil plášť a šlo se. Dosli jsme na zachody, kam moc lidi nechodí.,,Takže máme pití pro Snapea. Teť tam dáme žaberník."napřáhla jsem ruku. Draco mi podal jeden.,,Asi ho rozdrtíme."zamyslela jsem se.,,Každý si vezme jeden a drťte."rozhodla jsem. Šlo to blbě.,,Teť to tam dáme."nasypali jsme to tam.,,A teť jdeme."řekl Harry. Zase přes nás přehodil plášť. Došli jsme do jídelny.,,Dáme to tam."položil flašku na stůl Draco.,,A teť rychle pryč."rozběhli jsme se. Rychle jsme zmizeli v pokojích.,,Zase knihovna?"zeptala se Ginny.,,Ne, uvidíš při snídani."převlíkla jsem se. Celou dobu jsme tam byly v pyžamech.,,Jdeme?"vyrazila jsem. Venku jsme počkali na ostatní. Harry přišel bez Rona.,,Kde je Ron?"zeptala se Ginny.,,Prý se s náma nechce bavit."řekl sklesle Harry. Na snídani jsme si sedli. Přišel Snape. Byl u flašky. Víde to. Je to taková menší pomsta. Nechal nás trčet  v lese.,,Dnes máte volno. Žadné akce. A chci upizornit slečnu Grangerovou a spol, že to neznamé dělání kravin."podíval se na nás. My přikývli.,,Jsi blbej!!?"křičela Pansy na Rona.,,Ne!"odfrkl si.,,Co se stalo?"otázal se Snape.,,Rozlil mi pití. To s vitamíny."nakrčila čelo Pansy.,,Tak si vemte moje."poslal ho. My zbledli.,,Jsme v háji."pošeptal Draco.Pansy se napila. Najednou jí začli růst žábry a ploutve.,,Co to je?"vylekala se. Ten její výraz. Snape poznal, že za to můžem.,,Minerva vás toho zbaví, že?"otočil se na naší ředitelku koleje.,,Zajisté, pojďte."zvedla se. Snape se podíval na nás.,,Máme průser."řekli jsme s Dracem a Harrym  na ráz. Proto jsme radši zrdhaly.

Taky jsme s Králem Klacíkem dali strejdovi do pití různé koření. Potom jsme zdrhaly, jelikož nás chtěl strejda zabít.
Teas🐇 a Mika🐍

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat