Epilog

639 25 9
                                    

Pohled Hermiony:
Už jsem půl roku Malfoyová. Pracuju s Dracem v jeho firmě. Ginny každou chvíli má porodit Jamese Pottra. Theo se jinak dal dohromady s Lenkou a cestují. Požádal jí o ruku na Eiffelově věži. Svatbu budou mít na jaře. No a Ron se s náma stále nebaví. Je naštvaný. Odjel do Rumunska a tam pomáhá bráchovi. Blaise začal randit s Pansy. Zatím jim to klape. Otec furt pracuje na ministerstvu.

,,Ahoj Draco."políbila jsem ho. Seděl zase u papírů z firmy.,,Ahoj."políbil mě.,,Chceš pomoc?"zeptám se ho.,,Do dělám to zítra. Teť se budu věnovat tobě."stoupl si a políbil mě. Spolupracovala jsem.,,Ty Draco?"zastavila jsem  ho.,,Copak? Je ti špatně? Dojdu pro léky."je statostliví.,,Ne to ne."usmála jsem se.,,Tak co se děje?"zeptal se.,,Víš. Asi nebudu chodit nějaký čas do práce."sedla jsem si mu na klín.,,Proč? Chceš volno?"nechápal.,,No, aspoň čtyři roky."zachichotala jsem se.,,Proč tak dlou.."zasekl se.,,To jde?"zeptal se.,,Když budeš táta."usmála jsem se.,,Já budu táta?"zeptal se nevěřícně.,,Ano."ocitla jsem se ve vzduchu.,,Já budu tata."objal mě.,,To je ta  třetí nejhezčí věc, co jsi mi řekla."pustil jí.,,Co jsou předešlé?"přitulila jsem se.,,Když si řekla, že mě miluješ. A když si řekla Ano."políbil mě.

Konec

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat