Pohled Hermiony:
Ráno jsem pospíchala do jídelny. Rychle si sedla za stůl.,,Takže, všichni až na Astorii svíčky přinesli. Těm děkuju."vytáhla jsem knížku a šla si číst. Potom tam říkal nějaký věci o celé té akci. Hlavně pro Astorii.,,Jinak, dnes všichni kromě Astorie máte volno."mohly jsme se pustit do jídla. Teť nevím, kdo je v proslovech horší. Jestli Brumbál nebo Snape. To je jedno. Po snídani mě odchytil a začaroval mě zastíracíl kouzlem. Vůbec jsem nachápala. Pak přišel Draco Malfoy. Měla jsem pravdu. Je smrtijed. Přemístili jsme se. Vešli jse do sídla Malfoyů. Malfoy odešel. Následovala jsem Snapea. Před dveřmi zastavil.,,Nejdříve tě nějak zkontroluje. Pak budeš čekat do konce schůze. Můžeš tam být jako neviditelná. A kdyby si tě zavolal po schůzi, tak jdi. Pak už to bude v poho. A žádný kraviny."celý Snape. Zaťukal na dveře a vešel. Já ho následovala.,,Severusi, nikoho nevidím."zamračí se Voldemort.,,Je tady. Ale ona musela být neviditelná."řekl Snape. Naznačil, že mám zrušit zastírací kouzlo. Zrušila.,,To je.."nedopověděl to.,,Hermiona Grangerová. Mudlorozená. Hodně lidí jí řikají Mio. Zdal se jí sen, jak jste Miu odvedl pryč."odpověděl.,,Co že?"najednou tam stal Tom Riddle. Vykulila jsem oči.,,To se může proměnit jentak??"pošeptala jsem Snapeovi. Kývl hlavou na souhlas.,,Co se tam odehrálo? V tom snu."sedl si na židli.,,Nějakou dobu tam byl Snape. Nejdříve jste tý holčičce, která vypadá jako já něco řekl, ale ona to nepochopila. Pak jste mluvil o mamince, tatínkovi a dal jí falešné vzpomínky. Usnula. Odvedl jste jí. Tam Snape nebyl. Potom jste něco vypil, aby byla v bezpečí. Řekl jste pár věcí a zmizel."odvyprávěla jsem mu sen ve zkrácené verzi.,,To by sedělo."pokýval si hlavou.,,Podej mi ruku. Levou."podívala jsem se na Snapea a ten kývl k souhlasu. Přišla jsem k němu blíž a napřáhla ruku. Začal něco žvatlat a mě ta ruka ohromně palila. Chtělo se mi brečet. Podíval se na mě, pak na Snapea.,,Jak jsi tak rychle mohl zjistit, že to je ona."koukal vyjeveně.,,No, jeden den přišla a hodně jí palela ruka. Poznal jsem, že je to vaše práce. Od tý doby, jsem jí hlídal. Pak řekla i pár vět, co řikala Mia, jenže to děti používají normálně. Pak jí mladá Weaslyová řekla Mio. Aspoň mam pocit, že ona. A nakonec ten sen."pokrčil rameny. Já na ně koukala jak na voly.,,Ty jsi moje dcera. Mia Riddlová."usmál se Voldemort. Teda Tom nebo můj otec. Ja nevim.,,Co??"zarazila jsem se.,,Moje jediná dcera, kterou jsem dal k mudlům. To, co jsem vypil bylo k tomu, abych zapomněl na jejich příjmení, dům."konečně mi pustil tu ruku.,,Ale vždyť mama má fotky. Pamatuju si jenom je.."pak mi to došlo.,,Za to může ta úprava paměti, že jo?"mračila jsem se.,,Ano."kývl hlavou.,,A teť jdi Snape na schůzi. Hned tam budu."vyhnal ho. Odešel.,,Chápu, že nebudeš připravena, ale musel jsem. Ohrozila by tě to doma. Promiň."obejmul mě. Stála jsem jak solný sloup.,,Nezlob se. Chci tě představit všem smrtijedům."jen tak nadhodil.,,Proč?"nechápala jsem.,,Byla bys mrtvá. A u Snapea hrozil azkaban."přeměnil se na Voldemorta.,,Řikej mi jako tátovi. Mám tě rád."zase mě obejmul. Asi jsem zpadla z vyšně. Ale použiju to, jak říkal Snape. Jdu tam na tajňačku.Podle nás, nejhorší kapitola.
Teas🐇 a Mika🐍
ČTEŠ
Výmysl pana ředitele
FanfictionMezikolejní vztahy nejsou úplně skvělé. Hlavně u Zmiozelu a Nebelvíru. Proto budou celý školní rok pryč. Co mezitím zjistí Hermiona? Co ona a Draco? Bude válka? _______________________________________ Píše jí: Mika🐍 Teas🐇 K...