Odpouštím ti

621 28 6
                                    

Pohled Hermiony:
,,Takže, budete chodid ve dvojicích pomocí mapy. Každá dvojice má jinou. Dojdete každá dvojice jinam. Přinesete svíčku. Hodně štestí."vysvětlil Snape a Sirius nám rozdal mapy.,,Jděte do dvojic."řekl Snape.,,Tak hodně štěstí."popřál mi Harry.,,To uvládneš Popřípadě mu jednu flákni."usmála se povzbudivě Ginny.,,Rozkaz šéfova."zasmávala jsem se. U Malfoye ještě stál Theo a Blaise.,,Ahoj Theo, Blaisi."pozdravila jsem je.,,Nazdar Malfoyi."taky jsem ho pozdravila.,,Ahoj Miňonko."pozdravil Blaise.,,Ahoj Herm. Neříkej jí Miňonko, když to je sušenka."napomenul ho zase Theo.,,Ahoj Grangerová. Vy dva už jděte do svých dvojic a já si teda vezmu tady tu vaší sušenku."řekl Malfoy. Jenže to by nebyl Blaise, kdyby si to nepřebral po svym.,,Vy dva se berete. A to jste se mi to hodlali oznámit kdy?? A ještě ke všemu tak brzo?? A jakto, že to nevim?? To se mi nelíbí, vy dva."ukázal na nás prstem.,,My se nebereme Blaisi."odpověděla jsem mu.,,Vyznělo to tak."pokrčil raneny.,,Tak se měj Miňonko."zamával a odešel.,,Ten ten svůj svět bude žít furt. Ahoj Herm. Neříkej jí Miňonko!"křičel za ním Theo.,,Tak jdeme ne?"zeptal se Malfoy.,,Ty a ptát se?"hodila jsem nachapaví pohled.,,Tak to pardon. Jdeme."chytl mě za ruku a táhl mě bůh ví kam. Bylo šero. Svítili jsme jenom svíma baterkama.,,Co to bylo?"lekla jsem se. Něco proběhlo okolo nás.,,NEBOJ SE, TOBĚ NEUBLÍŽÍM"něco říkalo.,,Slyšel jsi to Malfoyi??"zeptala jsem se ho.,,Co myslíš? To syčení?"koukl na mě.,,Vždyť tu nic nesyčelo. Ale někdo říkal, že se nemám bát, protože mi neublíží."opět sem se lekla.,,Ty mluvíš hadí řečí??"zastavil.,,Ne."zakroutila jsem hlavou.,,Tak se ti to zdálo. Jinak,"pokračoval v cestě.,,Chci se omluvit za všechny ty roky."mluvil dál.,,Nebylo odemne hezké ti tohle dělat. Jenže kvůli rodině jsem se s tebou bavit nemohl. A potom jsi se mi začala líbit. A takhle jsem si tě mohl držet dál od sebe. A potom mě bavilo tě provokovat."otočil se na mě.,,Odpustíš mi??"zeptal se.,,Já nevim. Jak ti mam věřit? Mohl sis to vymyslet."ukázala jsem na něj. Sice je hezké, co mi řekl. Dlouho se mi líbí, ale mohl si ze mě dělat srandu.,,Co třeba takhle."nechápala jsem. Najednou jsem cítila cizí rty na mích. Stuhla jsem a ani se nehla.,,Stačí jako důkaz??"zeptal se, kývla jsem hlavou.,,Dobře, odpouštim ti."odpověděla jsem.

Sice myslim, že by asi Draco toto neudělal, ale nevadí.
Teas🐇

Výmysl pana řediteleKde žijí příběhy. Začni objevovat