Pohled Hermiony:
,,Jak koho?"zeptal se Draco.,,Jednoho člověka. Moc milý člověk. Dokonce jí znáš."to si můj otec užíval. Nikdo nechápal.,,Já budu hlídat nějakou holku?"zeptal se.,,Ne ledajakou."zasmál se. Plno se jich zděsilo.,,A jakou?"vyzvídal Nott.,,Teť vám prozradím překvapení. Ale nikdo o něm ani muk."všechny sjel pohledem. Kývali.,,Chtěl bych, abys hlídal Miu Riddlovou. Mou dceru."prostě jsem to poznala.,,Vy máte dceru?"zíral na něj Draco.,,Ano a dokonce vám ji představím. Mio, zruš to zastírací kouzlo. Vim, že tu jsi."řekl otec. Kouzlo jsem zrušila a stála vedle něho. Snape se na mě usmál. Draco zíral.,,Vždyť to je mudlovská šmejdka!"křikla Bellatrix.,,Ne, je to moje dcera. Někdo jí takto nazve, má průser."všechny sjel pohledem.,,Budeš jí hlídat Draco. Snape vás záměrně dal do dvojice."ušklíbl se. Malfoy starší vypadal, že sebou sekne. Otec se nejspíš koukal do jeho hlavy.,,Luciusi, po schůzi tu zůstaneš."ukazal na něj. On polknul.,,A chci, abyste jí říkali má paní a co řekne, to splníte."opět si všechny prohlédl. Já koukala vyjevěně. Asi jsme si mohly dát soutěž s Dracem, kdo je víc vyjevenej.,,Teť je konec. Draco, ty tu taky zůstaň."ukázal na Draca. Všichni odešli až na Malfoye, Draca, Snapea a já s otcem.,,Taky jdu."chtěla jsem odejít.,,Ty zůstaň tady. Stejnak bys použila zastírací kouzlo."řekl můj otec. Vrátila jsem se, měl pravdu.,,Luciusi, ty jsi jí chtěl zabít."podíval se na něj.,,Já nevěděl pane, že je vaše dcera. Já bych jí jinak nechtěl zabít."měl strach.,,Pane dejte mu trest, aby přečetl mudlovské knihy."rozhlížela jsem se.,,Kdo to byl?"zeptala jsem se.,,Naginy."odpověděl.,,Ona mu rozumí?"zeptal se strachy Lucius.,,Věříš?"zeptal se ho Snape.,,Ne."řekl rozhodně Lucius.,,Co říkal?"obrátil se na mě můj otec.,,Pane dejte mu trest, aby přečetl mudlovské knihy."zopakovala jsem.,,Ano, to Naginy řekla."usmál se otec.,,To je tvůj trest. Narcissa je vybere."usmál se.,,Draco, ty jí budeš hlídat. Obzvlášť, když tam nebude Snape."řekl.,,Ano."odpověděl.,,Můžete jít. Měj se."obejmul mě. Chvíli trvalo než jsem mu objetí opětovala.Jo a je jasné, že Dracovi by měla říkat Malfoy, ale ono by se to blbě psalo i s tim Luciusem .
Teas🐇 a Mika🐍
ČTEŠ
Výmysl pana ředitele
FanfictionMezikolejní vztahy nejsou úplně skvělé. Hlavně u Zmiozelu a Nebelvíru. Proto budou celý školní rok pryč. Co mezitím zjistí Hermiona? Co ona a Draco? Bude válka? _______________________________________ Píše jí: Mika🐍 Teas🐇 K...