Pohled Hermiony:
,,Ano vy. On vás totiž vyhledával."zasvětil mě.,,Stalo se vám to někdy?"zeptal se.,,Když jsem byla malá. Ale to nebylo tak silné. Potom asi ve třetím ročníku. A to nebylo nic."odpověděla jsem popravdě.,,Dobře. Asi jste pro něj důležitá."řekl.,,Já?!"ukázala jsem na sebe.,,Ano vy. Toto kouzlo může fungovat na rodinné příslušníky, důležité osoby atd."zkřížil ruce.,,Mám se smát?"začala jsem být drzá.,,Ne. Jen vám to oznamuju."ušklíbl se.,,To nedává smysl. Příbuzná s ním nejsem. Důležitá osoba taky ne."zamračila jsem se.,,Nejste adoptovaná??"vypadla z něj otázka.,,Co prosim?"zamrkala jsem.,,Nejste adoptovaná. Mohl by potom být váš příbuzný."oznámil mi.,,Ne. Navíc mamka má fotky, kde je jako těhotná."zamračila jsem se. Teť mě ještě bude obviňovat.,,Dnes přespíte tady. Zítra na vyučování nejdete."oznámil mi. Vyčaroval postel a odešel.
Pohled Draca:
Nic neslyším. Proto jsem šel na pokoj. Blaise byl vzhůru.,,Tak co paní drbno."zasmál se.,,Co že?"zamračil jsem se.,,No ano. Ty a Pansy jste největší drbny na světě."začal se smát.,,Buď ticho nebo vzbudíš Thea."zamračil jsem se ještě víc.,,Myslíš mě??"Theo se posadil.,,To si ze mě hodláte dělat legrácky?"uraženě jsem si sedl na postel.,,Ne, jenom legraci."hodil jsem po Blaisovi polštář. Ráno jsem šel na snídani. Na ty dva jsem se rozhodl nečekat. Sedl jsem si a začal jíst. Za nedlouho se přiřítili jak velká voda Blaise a Theo. Sedli si a začli jíst.,,Není tu Grangerová."nadhodil Theo. Měl pravdu. Zlaté Trio, teť teda duo, sedělo bez ní. A ta zrzka taky. Snape tu, ale je.,,Třeba se bojí."pokrčil rameny Blaise.,,A čeho?"něco chystal a já bych o tom nevěděl?,,Nevim. Třeba mě."ukázal na sebe Blaise.,,Jo to máš pravdu. Tebe se bojí i ta lavice na které sedíš."zasmál se Theo. V tu chvíli Blaise zčervenal vzteky. Naštvaně si odsedl.,,To jsi přehnal."řekla Pansy. Kde se tu vzala?? To je jedno.
Pohled Hermiony:
Probudila jsem se.,,Zůstanete tady. Brumbál to ví a souhlasil. Budete mi tu pomáhat. Snídaně je na stole. Potter a mladá Weaslyová vám donesou úkoly od učitelů"dořekl a zmizel. Super, takže budu jak ti zmije ve sklepení. Snídani jsem snědla, částečně. Pak jsem se nudila. Asi za půl hodiny se vrátil.,,Tady jde pan Potter. Já přijdu za chvíli."zase odešel.,,Co ti je Mio?"přisedl si Harry.,,Jenom mě včera šíleně bolela ruka. Bylo to vyhledávající kouzlo od Voldyho. On to zrušil. Teť si myslí, že jsem s ním příbuzná."Tady Harry jako pravý kamoš.
Mika🐍
ČTEŠ
Výmysl pana ředitele
FanficMezikolejní vztahy nejsou úplně skvělé. Hlavně u Zmiozelu a Nebelvíru. Proto budou celý školní rok pryč. Co mezitím zjistí Hermiona? Co ona a Draco? Bude válka? _______________________________________ Píše jí: Mika🐍 Teas🐇 K...