Angel mondanivalója
,,Mindenki követ el hibákat. Van, aki többszörösen is. És mi vagyok én? Egy nagy hiba. Egy selejtes Athénés. Olyan, akit az érzelmei vezérelnek az értelme helyett."
,,6 év telt el. Azóta túltettem magam a fájdalmam nagy részén, és a feladatomra koncentráltam, amit kaptam... Most Kronosz második legjobb bérgyilkosa vagyok."
,,A mai 20 éveseknek a legfontosabb a családalapítás, esetleg a munka, vagy a párkapcsolat. Én nem így vagyok vele. Nekem most az a legfontosabb, hogy életben maradjak. Kegyetlen egy világ a mai... Egyetlen kis hiba, és már meg is halhatok."
,,Az incidensek óta többször is próbáltam beszélni Hermésszel. De ő mindig úgy tett, mintha meg sem hallott volna, esetleg egy »Sajnálom, Miss Campbell, de nekem sok a dolgom« kijelentéssel mindig lerázott. Ha az utóbbi történt, akkor érezhető volt a hangjában az utálat. Próbálok ezért úgy tenni, mintha már lemondtam volna róla. De mélyen, legbelül még mindig szeretem."
Hermész mondanivalója
,,Hat év alatt sokat változik az ember. Főleg testileg. Ez az istenekre nem vonatkozik, mert mi olyan alakot öltünk, amilyen nekünk tetszik. Én most speciel huszonegynek nézek ki."
,,Angel-ből gyönyörű fiatal nő lett. Azt hittem, megtalálja a boldogságot egy másik fiú mellett. De nem. Senkit sem engedett közel magához."
,,Hat éven keresztül, sikeresen gyűlöltem őt. De csak egy ideig tud az ember (vagy az isten) gátat szabni az érzelmeinek. Vagy a testi vágyainak..."
,,Futárként sok mindenkivel és mindennel találkoztam már, főleg, mióta ezt már Kronosznak kell csinálnom. De a húszéves Angel a leggyönyörűbb, akit valaha láttam."
,,Mint ahogyan azt az előbb is említettem, futárként dolgozok Kronosznak. De amikor nincsen kézbesítenivaló, akkor sem hagynak nekem nyugtot. A szabadidőmet, illetve az éjszakám nagy részét a bányában kell töltenem, ahol Mennyei Bronzot, Birodalmi Aranyat vagy Sztűgai/normál vasat kell bányásznom a többi bányásszal. Úgy gondolom, ez valami speciális büntetés, amiért másfél éven keresztül szökésben voltam."
KAMU SEDANG MEMBACA
Istenek elől menekülve
Fiksi PenggemarKronosz elfoglalta az Olimposzt, és az isteneket Athéné és Hermész kivételével uralma alá hajtotta. Athéné börtönben van. Hermész valahol New Yorkban bújkál, ahol barátra lel Athéné félvér lánya, Angel személyében. A maradék 10 olimposzi felcsapott...