Διάλειμμα τέλος!

37 6 9
                                    


Το επόμενο πρωί βρήκε τους πάντες να έρχονται αντιμέτωποι με τις φωνές και τα ουρλιαχτά του Τόνι.

'Τί έπαθες καλέ μου?', τον ρώτησε η Λίντα.

'Τί να πάθω? Κοίτα! Όχι κοίτα τί μου έκαναν αυτά τα ανθρωπόμορφα τέρατα', είπε δείχνοντας τις πατούσες του που πάνω τους είχε μείνει ακόμη λίγο ξεραμένο αίμα. Είχε βγάλει τις γάζες από πάνω του, μιας και ένιωθε καλύτερα σήμερα, για να έρθει αντιμέτωπος με το γεγονός πως του είχαν αφαιρέσει τα νύχια. 

'Επειδή γρατζούνησες την Μπιάνκα?', ρώτησε η Μπέλλα, πλησιάζοντάς τον.

'Και να 'ταν μόνο η Μπιάνκα! Δεν έχει αφήσει άνθρωπο για άνθρωπο! Αν τους ψάξεις καλά, όλοι έχουν πάνω τους κάποιο σημάδι απ΄τον Τόνι', αποκρίθηκε ο Μπρόντι.

'Καλά τους έκανες', τον υποστήριξε η Κλόη.

'Λυπάμαι πολύ', τον είπαν η Κλειώ και ο Τζόννυ μα ο Τόνι τώρα δεν άκουγε κανέναν. Ήθελε εκδίκηση τόσο όσο ποτέ άλλοτε. Η Μπιάνκα έκανε την εμφάνισή της πρωί πρωί, όπως συνήθιζε κάθε μέρα, για να τους πάει όλους για εκπαίδευση. Με το που την είδε ο Τόνι, σηκώθηκε στα πίσω πόδια και έβγαλε τα μπροστινά του πόδια έξω απ΄το κλουβί, βρυχώντας, προσπαθώντας να την σκοτώσει. Εκείνη, έπιασε τις πατούσες του και πίεσε τις πληγές του με δύναμη, κάνοντας τον Τόνι να σφαδάζει από τους πόνους.

'Τώρα δεν μπορείς να μου κάνεις τίποτα', τον ειρωνεύτηκε.

'Μπορώ όμως εγώ!', ακούστηκε η φωνή της Κλόη, η οποία μιμούμενη την στάση του σώματος του Τόνι, προσπαθούσε κι εκείνη να γρατζουνίσει την Μπιάνκα. Η Μπιάνκα όμως, άγγιξε την Κλόη με ένα κοντάρι, η άκρη του οποίου είχε ρεύμα, κάνοντας το ζώο να απομακρυνθεί φοβούμενο και πληγωμένο.

Αυτή τη φορά, έκαναν πρόβα με όλα τα ζώα του τσίρκου μαζί. 

'Έχουμε και λέμε...', ακούστηκε η εκνευριστική φωνή του Μάριο 'Οι ζέβρες, θα πρέπει να περνάνε πάνω από εμπόδια και ύστερα ανεβαίνοντας αυτήν την σκάλα, να στηρίζονται στην πλάτη των ελεφάντων οι οποίοι θα φέρνουν κύκλους στην σκηνή. Ταυτόχρονα οι πιγκουίνοι θα πρέπει να στηρίζονται ο ένας πάνω στον άλλο, σχηματίζοντας μία πυραμίδα στην κορυφή της οποίας θα βαστούν μία τεράστια φουσκωτή μπάλα. Θέλω τον μαύρο πάνθηρα και την τίγρη να περνούν μέσα από φλεγόμενα στεφάνια και έπειτα να κάθονται πάνω σε αυτά τα σκαμπό, δίπλα στα λιοντάρια σχηματίζοντας ένα ημικύκλιο, στη μέση του οποίου θα περνούν οι δύο αρκούδες κάνοντας πατίνι. Αυτή η παράσταση θα πρέπει να είναι τέλεια! Μην με απογοητεύσεις!', τόνισε η Μάριο στην γυναίκα του, σαν να την μαλώνει, η οποία απλώς έγνεψε καταφατικά.

Circo Di DoloreWhere stories live. Discover now