Όσκαρ

37 7 9
                                    


Με το πέρασμα τριών μηνών στο σύνολο, από την μέρα που η Μπέλλα με την αδελφή της έγιναν μέλη του τσίρκου, είχαν πάρει μέρος σε πολλές παραστάσεις. Έκαναν τρελά νούμερα πλέον, έχοντας γίνει πολύ διάσημες και έχοντας κάνει και το τσίρκο διάσημο. 'Τσίρκο Ντι Ντολόρε! Ένα απ΄τα πιο διάσημα τσίρκα του κόσμου' ήταν γραμμένο σε όλες τις εφημερίδες και τις αφίσες... Μάλιστα όλοι όσοι δούλευαν εκεί, είχαν αποκτήσει πολλά χρήματα. Αυτό φυσικά επέτρεπε στον Μάριο να βγαίνει με ακόμα περισσότερες γυναίκες και στην Μπιάνκα να μην δίνει σημασία, αγοράζοντας με τα δικά της χρήματα ένα σορό ρούχα και παπούτσια, τα μόνα πράγματα που την ενδιέφεραν πραγματικά. Το θέμα είναι όμως πως τα ζώα συνέχιζαν να μην έχουν αρκετό νερό και φαγητό, ή περισσότερο χώρο. Ακόμα τα βασάνιζαν, ακόμα τα έντυναν με κουρέλια, ακόμα τα κακομεταχειρίζονταν. Απορώ πως θα έβγαζαν όλα αυτά τα χρήματα αν δεν ήταν τα ζώα!'', αναφώνησε με αγανάκτηση η θεία.

''Αυτό δεν είναι σωστό!'', πετάχτηκα κι ας μην αγαπούσα ιδιαίτερα τα ζώα. Όπως και να είχε, αυτό ήταν άδικο.

''Τί έγινε μετά?'', ρώτησε όλο περιέργεια η μικρή μου αδελφή, δίνοντας πάλι τον λόγο στην θεία μας.

''Μετά, η παρέα των ζώων μεγάλωσε με τον ερχομό του μικρού Όσκαρ... Καλά καταλάβατε, εκείνο το βράδυ που έσπασαν τα νερά της καλοσυνάτης λέαινας, κανείς δεν κοιμήθηκε γιατί όλοι πρόσεχαν το μωρό της. Ο Μπρόντι δεν μπορούσε να πιστέψει ότι είχαν αποκτήσει έναν γιο πλέον! Ήταν τόσο ενθουσιασμένος. Όλοι ήταν πολύ χαρούμενοι... ήταν ίσως ό,τι καλύτερο τους συνέβησε εκεί μέσα μέσα στα τόσα χρόνια δυστυχίας που διαδέχθηκαν αυτήν την όμορφη στιγμή. Στα βάθη της καρδιάς τους, θλίβονταν όλοι τους, γνωρίζοντας πως αυτό το μικρό λιονταράκι, που ήταν τόσο αθώο και εύθραυστο, θα μεγάλωνε χωρίς να παίξει ποτέ με άλλα λιονταράκια, χωρίς να κυλιστεί στο χώμα ούτε μία φορά. Αντίθετα, θα μάθαινε πως να δέχεται επιθέσεις από ζώα πιο άγρια από αυτόν, κι ας μην είχαν την ίδια μεγαλοπρέπεια με εκείνον, μήτε την ίδια δύναμη... μόνο τους όπλο ήταν ο εκφοβισμός! Χωρίς το 'μπούλινγκ', όπως θα λέγαμε και σήμερα, δεν είχαν κανένα όπλο απέναντι στα ζώα, σε τίποτα δεν υπερίσχυαν! Σε τίποτα! Έπρεπε να ξέρει... έπρεπε κάποιος να του πει, να του εξηγήσει... μα ποιός θα είχε το θάρρος να περιγράψει σε ένα παιδί, τα δεινά του τσίρκου? Ποιός θα μπορούσε να ολοκληρώσει μία μία τις προτάσεις του, χωρίς να κλάψει ανακαλώντας στο μυαλό του όλη αυτήν την αηδία που είχαν εφεύρει οι άνθρωποι για να βγάζουν λεφτά? 

Circo Di DoloreWhere stories live. Discover now