Η Μπιάνκα είχε μπει μαζί με τους υπόλοιπους εκπαιδευτές στην αίθουσα και είχε φωνάξει και τον Μάριο για να του δείξει τί είχαν κάνει ως τώρα. Βασικά το μόνο που είχαν κάνει ως τώρα και το μόνο που έκαναν πάντα ήταν να χτυπούν ανυπεράσπιστα ζώα. Βέβαια άντε να το αποδείξεις αυτό... Όταν βλέπεις μία παράσταση λες 'κοίτα τι έκανε μόλις αυτό το ζώο! Πόσο καιρό πρέπει να πήρε στους εκπαιδευτές να του το μάθουν!', σκεπτόμενος πως οι εκπαιδευτές το έπιασαν απ΄το χεράκι και του μίλησαν ώρες ατέλειωτες, εξηγώντας του τι έπρεπε να κάνει κι ότι αν το έκανε για επιβράβευση, θα του έδιναν φαγητό ή θα το πήγαιναν στο πάρκο να παίξει. Ίσως έτσι να συνέβαινε στην περίπτωση κάποιου κατοικίδιου σκύλου. Στην περίπτωση κάποιου άγριου ζώου, τα πράγματα ήταν τόσο διαφορετικά... Καημένε θεατή! Αν μόνο γνώριζες τι γίνεται όταν κλείνει η αυλαία... Θα μπορούσες άραγε να παρατηρήσεις με το ίδιο ενδιαφέρον μία εκπαίδευση ζώων του τσίρκου όσο και μία παράσταση τσίρκου?''
''Εγώ πάντως δεν θα μπορούσα'', ακούστηκε η Αννούλα.
''Ούτε και γω'', αποκρίθηκα.
''Ήμουν σίγουρη... Κανείς δεν θα είχε αυτό το θάρρος. Τουλάχιστον κανένας λογικός άνθρωπος. Όπως έλεγα, η Μπιάνκα θα έδειχνε στον Μάριο τί είχε κάνει ως τώρα. Μετά την επίδειξη, αυτός ο άθλιος, την πλησίασε και την κοίταξε στα μάτια με ήρεμο βλέμμα λέγοντάς της 'Τα πήγες πολύ καλά μωρό μου όμως...', έκανε μία παύση και το βλέμμα του υιοθέτησε ένα σκούρο χρώμα, το οποίο ύστερα απλώθηκε σε όλο του το πρόσωπο.
'Όμως?', ρώτησε η κοπέλα αγχωμένη, κάνοντας ένα βήμα πίσω.
'Όμως τί ρεζιλίκια είναι αυτά? Αυτά θα δείξουμε στον κόσμο? Θέλω κάτι πιο συναρπαστικό', φώναξε, χαστουκίζοντας την γυναίκα του, η οποία έπεσε στο πάτωμα και με τα χέρια της έκρυβε το πρόσωπό της. Τότε ο Μάριο πήρε ένα μαστίγιο που βρισκόταν στο πάτωμα, δίπλα του και με αυτό χτύπησε την γυναίκα στα πλευρά, στο σημείο όπου είχε ήδη μία πληγή από τα νύχια του Τόνι. Η Μπιάνκα, βόγκηξε από τους πόνους μιας και το τραύμα ήταν ακόμη φρέσκο. 'Έχω κλείσει να δώσουμε παράσταση στο Παλέρμο. Σε δύο μέρες φεύγουμε, κανόνισε να τα έχεις ετοιμάσει κάτι αξιόλογο μέχρι τότε. Δεν θα ανεχτώ να με απογοητεύσεις ξανά!', τόνισε διορθώνοντας κάπως τα ρούχα του, μιας και δεν έλεγε να διορθώσει τον χαρακτήρα του. Ετοιμαζόταν να φύγει όμως τα λόγια της Μπιάνκα τον έκαναν να ξαναγυρίσει.
'Θέλω διαζύγιο', του πέταξε.
'Τί τόλμησες να πεις μόλις?', την ρώτησε γεμάτος οργή, καθώς η κοπέλα σηκωνόταν από το πάτωμα κρατώντας την πληγή της.
YOU ARE READING
Circo Di Dolore
General Fiction''Τσίρκο Ντι Ντολόρε'' ή αλλιώς ''Το Τσίρκο της Πίκρας''. Όλα ξεκίνησαν με μία κατάρα...Την ιστορία της αφηγείται μία θεία στα ανίψια της, (όπως βλέπουμε από το ημερολόγιο της Κορίν) σχετικά με το πως είναι να είσαι μέρος του πιο γνωστού τσίρκου στο...