Μετά από λίγο, ήρθαν και τα υπόλοιπα ζώα στον χώρο όπου βρισκόταν η Μπέλλα, μπαίνοντας το καθένα στο κλουβί του. Ο Τόνι πρώτος πρώτος, πλησίασε την ταλαιπωρημένη και πληγωμένη τίγρη, ενώ όλοι οι υπόλοιποι της κοιτούσαν, ο καθένας πίσω απ΄τα κάγκελα του δικού του 'προσωπικού' χώρου, για να σιγουρευτούν ότι είναι καλά.
'Πώς είσαι?', την ρώτησε γεμάτος γωνία, κι ας προσπαθούσε να μην το δείξει.
'Θα μπορούσα να είμαι και καλύτερα', του απάντησε εκείνη, χωρίς βέβαια να σηκωθεί μιας και ήταν πολύ κουρασμένη.
'Μπέλλα! Μπέλλα με ακούς? Είσαι καλά?', ακούστηκε η φωνή της αδερφής της. Στο άκουσμά της, η Μπέλλα, πήγε να σηκωθεί, μα ο Τόνι την σταμάτησε.
'Είναι καλά', απάντησε στην Κλειώ, η οποία δεν μπορούσε να σταματήσει να κλαίει. 'Δεν έπρεπε να πάρεις τη θέση μου! Τί σκεφτόσουν? Θέλεις να σκοτωθείς, αυτό θέλεις?', έβαλε τις φωνές, πηγαίνοντας πάνω κάτω μέσα στο κλουβί τους.
'Τόνι! Ηρέμισε!', τον μάλωσε ο Μπρόντι και εκείνος αμέσως χαλάρωσε, χαμηλώνοντας την φωνή του και μένοντας ακίνητος για λίγο, να πάρει μια βαθιά ανάσα. Έπειτα, έσκυψε πάνω από την Μπέλλα, κοιτάζοντάς την στα μάτια.
'Γιατί το έκανες αυτό?', ρώτησε γλυκά.
'Σε μαστίγωνε', απάντησε με δυσκολία η Μπέλλα.
'Ε και?'
'Δεν μπορούσα να βλέπω...', είπε διακόπτοντας την οπτική τους επαφή. Αυτό τον έβαλε σε σκέψεις για λίγο. Τώρα ήξερε πως κι εκείνη είχε αισθήματα γι΄αυτόν, όμως και πάλι, δεν ήθελε να δεθεί μαζί της. Θα γινόταν άνθρωπος ξανά. Και τότε? 'Τόνι...', τον αναζήτησε με το βλέμμα κι εκείνος ήρθε πιο κοντά της θέλοντας να ακούσει τι είχε να του πει. 'Μου είχες πει ότι, θα ξαναγίνω άνθρωπος μια μέρα. Πώς το ξέρεις?', ρώτησε κι εκείνος χαμήλωσε το βλέμμα.
'Άκουσα την ιστορία σου, την πρώτη μέρα που ήρθες...'
'Α ναι! Τότε που έκανες πως κοιμόσουν. Το συνηθίζεις αυτό γενικότερα?', τον πείραξε μα εκείνος αγνόησε την ερώτηση.
'Έχω ταξιδέψει πολύ, όμορφη... Έχω ακούσεις πολλές ιστορίες από πολλά ζώα, οι περισσότερες ψεύτικες βέβαια, από έναν ελέφαντα που γνώριζα κάποτε, τον Μάρκο. Μνήμη ελέφαντα σου λένε μετά! Ο τύπος είχε αμνησία... Βέβαια δεν φταίει εκείνος που νόμιζε πως είχε ζήσει όλες αυτές τις περιπέτειες που έπλαθε το μυαλό του... Οι πολλές κακώσεις που του δημιούργησαν στο κεφάλι οι άνθρωποι, τον έκαναν έτσι. Που λες, είχε πάρει κάποτε το αυτί μου για μια μάγισσα που καταράστηκε ανθρώπους και τους μετέτρεψε σε ζώα'
YOU ARE READING
Circo Di Dolore
General Fiction''Τσίρκο Ντι Ντολόρε'' ή αλλιώς ''Το Τσίρκο της Πίκρας''. Όλα ξεκίνησαν με μία κατάρα...Την ιστορία της αφηγείται μία θεία στα ανίψια της, (όπως βλέπουμε από το ημερολόγιο της Κορίν) σχετικά με το πως είναι να είσαι μέρος του πιο γνωστού τσίρκου στο...