Οι κοκκινομύτιδες

30 6 26
                                    

Μέσα στα δέκα χρόνια που είχαν περάσει σύνολο, ο Ένζο είχε γίνει μέλος της οικογένειας των αιλουροειδών αυτών. Ήταν πλέον ένα από τα πιο διάσημα ζώα του τσίρκου, πράγμα που τον χαροποιούσε ιδιαίτερα. Ήθελε πάντα να είναι το επίκεντρο της προσοχής. Τώρα πια είχε ολόδική του αφίσα! Πρώτος και καλύτερος παρέμενε πάντα ο Μπρόντι... έχοντας μεγαλώσει από μικρός στο τσίρκο ήξερε να κάνει ένα σορό κόλπα, καλύτερα από όλους! Δεν ήταν τυχαίο που ήταν βασιλιάς! Δεύτερη ερχόταν η Μπέλλα και τρίτος εκείνος. Αυτό ίσως τον εξόργιζε ώρες ώρες, λόγω του ότι εμφανισιακά εκείνος δεν έδειχνε τόσο ταλαιπωρημένος όπως οι υπόλοιποι και τα χρώματά του ήταν σαφώς πιο σπάνια. Δεν άφηνε όμως το συναίσθημα της ζήλειας να μπει ανάμεσα σε αυτόν και τους φίλους του. Ειδικά με την Κλόη, είχαν αναπτύξει τόσο καλές σχέσεις που κανείς δεν θα τους αναγνώριζε ως απλούς φίλους... είχαν αυτό το κάτι... κάτι παραπάνω! Για χάρη της είχε βρεθεί πολλές φορές θύμα ξυλοδαρμού, παρόλο που δεν ήταν ο ίδιος στόχος. 

Θυμάμαι μια φορά, η Κλόη έχασε την ισορροπία της και έπεσε κάτω στη μέση μιας παράστασης. Ο θηριοδαμαστής ήταν έτοιμος να την βάλει στην θέση της και η μικροσκοπική λέαινα έκρυψε το πρόσωπό της από φόβο, περιμένοντας να νιώσει για άλλη μια φορά το επώδυνο χάδι του μαστιγίου. Δίχως δεύτερη σκέψη, ο Ένζο μπήκε στη μέση, και δέχτηκε εκείνος το χτύπημα. Ύστερα άρχισε να διώχνει τον θηριοδαμαστή, φωνάζοντάς του να αφήσει την Κλόη ήσυχη.

'Ένζο, τί κάνεις? Σταμάτα!', του φώναζε εκείνη προειδοποιώντας τον να μην τα βάζει με τους ανθρώπους ειδικά την ώρα της παράστασης... Τότε γίνονταν πιο βίαιοι θέλοντας να διατηρήσουν μια καλή εικόνα και να προσφέρουν ένα καλό θέαμα στο κοινό. 

Βέβαια εκείνος δεν της έδινε σημασία και συνέχιζε να μάχεται με τον θηριοδαμαστή. Αργότερα όταν βρίσκονταν στα κλουβιά τους εκείνη προσπαθούσε να τον συνετίσει λέγοντάς του πως αν δεν είναι συνεργάσιμος θα τον έδιωχναν και από αυτό το τσίρκο.

'Όχι, να τα βάλει με κάποιον στο μέγεθός του, ο βλάκας!', φώναξε ο Ένζο.

'Κανείς μας δεν είναι στο μέγεθός του, έξυπνε', τον κορόιδευε ο Τόνι υπονοώντας πως όλα τα ζώα εκεί ήταν πολύ μεγαλύτερα από τους ανθρώπους. Παρόλα αυτά οι άνθρωποι έβρισκαν πάντα τον τρόπο να έχουν εκείνοι τον έλεγχο. 

'Καλά σου λέει η Κλόη, θα το φας το κεφάλι σου', έλεγε ο Μπρόντι.

'Άσε το κεφάλι μου μεγαλειότατε και κοίτα το δικό σου καλύτερα', τον ειρωνευόταν ο Ένζο. 

Circo Di DoloreWhere stories live. Discover now