Το Φλεγόμενο Στεφάνι

41 8 7
                                    


Την επόμενη μέρα, η Μπιάνκα δεν φάνηκε και ήρθε άλλος εκπαιδευτής να πάρει τα ζώα. Τα ζώα, έπρεπε και σήμερα να κάνουν ό,τι είχαν διδαχθεί την προηγούμενη μέρα. Μάλιστα ο καινούριος εκπαιδευτής φοβόταν κάπως τα ζώα, οπότε εκείνα για να διασκεδάσουν κάπως, φρόντιζαν να τον τρομάζουν που και που... ήταν ένας τρόπος να σπάσει η μονοτονία. Όσο εκείνος προσπαθούσε να καθησυχάσει και να χαλιναγωγήσει τα πολύ μεγαλόσωμα σε σχέση με αυτόν, άγρια ζώα, ο Μπρόντι είχε κάνει νόημα στην Κλόη να τον ακολουθήσει και απομακρύνθηκαν λίγο για να μιλήσουν ιδιαιτέρως. Βέβαια η Μπέλλα, άθελά της άκουσε πολλή απ΄την συζήτησή τους.

'Άκου Κλόη... Θα γίνω πατέρας όπου να 'ναι', της είπε κι εκείνη κατέβασε το κεφάλι, αποφεύγοντας όμως να δείξει κάποιο συναίσθημα.

'Το ξέρω. Συγχαρητήρια', του απάντησε κοφτά.

'Δεν θέλω το παιδί μου να μεγαλώσει εδώ. Σίγουρα δεν γνωρίζω πως είναι να ζεις στην φύση, όμως έχω ακούσει πολλές ιστορίες για τον ζωολογικό κήπο από την Τόνι. Λέω με την Λίντα να δραπετεύσουμε και να πάμε να μείνουμε εκεί. Εκεί έχει πολύ χώρο για όλους μας. Όταν με το καλό γεννηθεί το παιδί μου, θα φροντίσουν να μείνει μαζί μας μέχρι να μην μας χρειάζεται πια. Αλλά ακόμη και ως ενήλικα μπορεί να το κρατήσουν, είναι συχνές και τέτοιες περιπτώσεις... το θέμα είναι ότι δεν θα το βασανίσουν'

'Και αν δεν το κρατήσουν?'

'Μπορεί να το στείλουν σε κάποιον άλλο ζωολογικό. Τουλάχιστον δεν θα το βάλουν να ακροβατεί από βρέφος'

'Χαίρομαι πολύ για εσάς. Να κάνετε ό,τι είναι καλύτερο για το παιδί σας'

'Ξέρεις όλα αυτά στα λέω, γιατί ήθελα να σε ρωτήσω να έρθεις μαζί μας', είπε περιμένοντας με αγωνία την αντίδρασή της ενώ εκείνη πετάχτηκε απότομα, ξαφνιασμένη από την πρότασή του.

'Μπρόντι... Δεν γίνεται... Είσαι με την Λίντα τώρα, περιμένετε παιδί'

'Γιατί?', παραπονέθηκε. 'Εννοείται πως αγαπώ την Λίντα, όμως σε θεωρώ κι εσένα οικογένεια'

'Ό,τι είχαμε, πάει... Δεν θα σου κρύψω πως δεν σταμάτησα στιγμή να έχω αισθήματα για σένα και πως ακόμα με πονάει που χωρίσαμε, αλλά η Λίντα είναι αδελφή μου και τώρα σε χρειάζεται δίπλα της. Εκεί πρέπει να βρίσκεσαι, δίπλα της', είπε με δάκρυα στα μάτια και ο Μπρόντι την αγκάλιασε πριν γυρίσει πίσω στην Λίντα, δίχως να πει τίποτε άλλο.

Circo Di DoloreWhere stories live. Discover now